• MilosMamma

Jag går under... =(

Pga oförutsedda stora utgifter (Vi hade visst hela sveriges befolknings otur) så har ALLA våra besparingar blivit 0:-

Vårat bröllopskonto är tomt och jag bara gråter.
    Vårat bröllop är 29 augusti och folk har fixat semestrar och flygbiljetter.
    Vi har inget dyrt bröllop men vi hade pengarna och jag är nu arbetslös, vi bor ganska dyrt (villa) men vi klarar oss precis.

Hur fan ska vi lösa detta, maten, spriten, makens kläder, sonens kläder, ringarna, hår naglar smink, tårta, blommor ja det är en hel del som ska betalas..

Alltså jag känner bara att jag orkar inte mer motgångar nu, jag släpper allt ocg går härifrån.

• Svar på tråden Jag går under... =(
  • MulleNuh

aha jag som var i N-köping i helgen! Typiskt!

MilosMamma skrev 2009-03-26 15:33:57 följande:
    haha nej inte sthlm, jag bor utanför Norrköping, i skärblacka och där är loppisen.
  • TinkerBelle

Men du kanske kan sprida ryktet via djungel telegrafen att det är loppis på gång?
    Du som har kontakter.....

MulleNuh skrev 2009-03-26 15:34:47 följande:
    aha jag som var i N-köping i helgen! Typiskt!
  • MulleNuh

hoho will do!!!

TinkerBelle skrev 2009-03-26 16:31:08 följande:
    Men du kanske kan sprida ryktet via djungel telegrafen att det är loppis på gång? Du som har kontakter.....
  • Sonja68

Skulle gärna komma på loppisen men jag bor väl 120 mil bort. Önskar er lycka till i alla fall! Skriv "Pengarna går till VÅRT bröllop" istället. En liten petig detalj bara. Jättebra idé för övrigt!!
    Ni kommer få ett underbart bröllop, det heter ju i nöd och lust och det är ju det här livet tillsammans handlar om, att ta sig igenom kriserna, hitta nya vägar och lösningar och att resa sig upp, kavla upp ärmarna och kämpa för varandra, kärleken och familjen. Sedan kommer man ut på andra sidan och är ännu starkare, ännu mer sammansvetsade. MÅnga kramar från mig

• september2009bröllop

Hur gick det på loppisen Milosmamma?

• MilosMamma

Haha jag skrev en lapp faktiskt där pengarna går till Vårat bröllop, jo det gick gansdka bra, det kom ganska lite folk för det var tråkigt väder men en 500:- fick vi in. Ska stå på "stora" loppisen i stan i sommar ist.

Men tack snälla ni som peppar och är ett sådant enormt stöd, jättesöta är ni.

Kram Pernilla

september2009bröllop skrev 2009-03-29 11:06:17 följande:
    Hur gick det på loppisen Milosmamma?
  • passionsblomman

BRA!!!! 500 är iallafall nån post du kan stryka!

gör en lista med poster och visa dig själv att ni bockar av en i taget, så känns det lättare! Hejja hejja!

MilosMamma skrev 2009-03-29 11:18:48 följande:
    Haha jag skrev en lapp faktiskt där pengarna går till Vårat bröllop, jo det gick gansdka bra, det kom ganska lite folk för det var tråkigt väder men en 500:- fick vi in. Ska stå på "stora" loppisen i stan i sommar ist. Men tack snälla ni som peppar och är ett sådant enormt stöd, jättesöta är ni.Kram Pernilla
  • MilosMamma

Vilken himla bra ideé det ska jag göra på Direkten =)

passionsblomman skrev 2009-03-29 11:26:18 följande:
    BRA!!!! 500 är iallafall nån post du kan stryka!gör en lista med poster och visa dig själv att ni bockar av en i taget, så känns det lättare! Hejja hejja!
  • september2009bröllop

vad va det som blev avbockat för helgens intäkt? *nyfiken i en strut*

• MilosMamma

Det vart min och sambons förlovningsringar, dom går på 500:- tillsammans =)

september2009bröllop skrev 2009-03-29 16:40:01 följande:
    vad va det som blev avbockat för helgens intäkt? *nyfiken i en strut*
  • september2009bröllop

bra

visst är det kul med bocklistor? jag använder det jätte mycket i mitt planerande.. både i jobbet, bröllopet och kommer garanterat att göra en över allt som ska fixas på huset.. om vi nu "vinner" budgivningen...

• september2009bröllop

du kan ju alltid köra en loppis till om nån månad eller så.. och sen kan du ju ha bord på loppisen mitt emot himelstalundsbadet som brukar vara på sommrarna inne i norrköping.. nästa gång ska jag tipsa mina systrar att åka till dig..

• MammaMiaa

Bra jobbat där fick du till ringarna.

• mamci

Jag måste bara säga att det är fantastiskt att vi sitter här framför våra skärmar, vi känner inte varandra,vi ser inte varandra, vi är spridda över hela landet, å´ändå kan vi stötta varandra. Är inte det häftigt så säg?!

• passionsblomman

Jo, det är det som är så coolt med bt!

mamci skrev 2009-03-30 10:54:18 följande:
    Jag måste bara säga att det är fantastiskt att vi sitter här framför våra skärmar, vi känner inte varandra,vi ser inte varandra, vi är spridda över hela landet, å´ändå kan vi stötta varandra. Är inte det häftigt så säg?!
  • majsan3

Hej..
    Tänkte bara tipsa att det finne en länk som man kan skriva o höra om det finns saker man kan få låna av varandra..
    Kan ju vara ett tips..

• Aleta

Har du kollat om ni får tillbaka på skatten?

Svar på tråden Jag går under... =(