• LyckligaSara

    Vårt bröllop i era händer (tv3)

    Någon som tänker se premiären ikväll?

    Min kompis gifter sig i samma program nästa vecka så vi här hemma kommer sitta bänkade framför tvn ikväll

  • Svar på tråden Vårt bröllop i era händer (tv3)
  • Aleta

    Grattis!

    Ert bröllop såg verkligen härligt ut, och ni var jättefina båda två.
    Fick du någon morgongåva (alla är ju så nyfikna)?

    Angående sången så klippte de ju så att vi bara fick se de partier när du var som mest nervös vid inspelningen, det hördes att det inte alls var den tagningen som ni använde till slutresultatet.


    Love080830 skrev 2009-04-06 22:32:11 följande:
    Hej hej!Ville bara säga att jag var bruden som gifte mej i gårdagens program av "Vårt bröllop i era händer" och jag kan bara säga att jag ÄLSKADE min klänning.. Blev själv förvånad över mitt ansikts uttryck.. Men jag lovar jag blev glad Hade jag inte gillat den så hade dom åkt och köpt en annan. Det sa min kompis Tove innan jag såg den..det skulle dom ha fixat i sånnafall...Angående sången så mixades den faktiskt inte så som vissa verkar tro.. Jag hade gråtit i 2 dagar innan av nervositetoch inteblev det bättre av att ha ett helt gäng kameramän och ljudkillar i samma rum. Jag tappade först rösten och skakade tänder som bara sjutton.. Men sen när alla gått och jag var ensam med studiokillen då först kunde vi börja spela in och då först släppte nervositeten. Men jag vet.. det lät fruktansvärt i början...Ja,ja.. vi blev iallafall supernöjda med ALLT och fick vårat drömbröllop.. även om nån tror nått annat..Jeanette
  • bridesilly

    Va kul att de brudar som har gift sig är med i tråden och diskuterar Då behöver vi inte spekulera utan kan få svar på om det som gillades eller ogillades och hitills så ser det verkligen ut som om brudarna fått sina drömbröllop

  • solhatten

    Love 080830: Då kanske du vet vad det var förliten truddelutt ni gick in i kyrkan till??
    Jag tyckte det lät så fint=)

  • jojoånick09

    var köpte dem din klänning??
    vill gärna veta... lite nyfiken kommer inte ihåg sedan programmet i söndags... tycker att det var väldigt fint,vad mycket man kan göra... men för mig går inte budgeten riktigt ihop,visst att de visar klänningen,maten osv,men tårta,brudgummens kläder,makeup,håruppsättning?? och mycket mycket mera.. är det liksom inbakade i dem pengarna eller tar de inte med allt som allt??

  • rockabilly bröllop

    Skruttis 82:

    Vi ska ha vit choklad på vår tårta istället för marsipan, vi gillar det inte heller... Vi har provsmakat tårtan och den är underbart god!!

  • Megi

    Såg reprisen nyss av Vårt bröllop i era händer. GUD så fiiint det blev! Så fiin morgongåva hon gav sin blivande. Så gulligt!

    Men lookalen asså så snygg! Jag vill oxå ha det så!

  • 20090725

    nä, de har skutit upp resten av programen till hösten tydligen!!

  • kärleken är evig

    nää fy vad tråkigt, jag som såg fram emot det idag..

  • bridesilly

    står det någonstans att det är så att det inte kommer fler förräns i höst eller är det spekulationer?

    har dom gjort det så är det inte så väl genomtänkt eftersom det är i början av året våren och sommaren/hösten som de flesta söker inspiration till sina egna bröllop som oftast är nu när det blir varmt och grönt ute.

  • 20090725

    inte läst det men det vissas ju inte längre och vad jag förstått det har de ju spelat in många fler avsnitt än de som vissats

  • DrömmenSomBlevSann

    Stämmer, de sista 6 avsnitten är uppskjutna till sensommar/höst. tråkigt men sant!

  • LyckligaSara

    man tycker ju att bröllopsprogram borde ha fler tittare nu med kronprinsessans bröllop och allt

Svar på tråden Vårt bröllop i era händer (tv3)