• LyckligaSara

Vårt bröllop i era händer (tv3)

Någon som tänker se premiären ikväll?

Min kompis gifter sig i samma program nästa vecka så vi här hemma kommer sitta bänkade framför tvn ikväll

• Svar på tråden Vårt bröllop i era händer (tv3)
  • Red Scarlet

Miss Biii skrev 2009-03-31 11:13:17 följande:

"Red scarlet" - vad menar du med att de hade 2 teman?? Jag kollade inte på programmet jätteingående men jag uppfattade att de hade "sjötema i slottsmiljö" menar du då att det inte var lyckat att blanda sjötema och slottstema?
    Jo det är som du säger, men de skulle ju dels ha sago- och slottstema med historisk anknytning, bara det tycker jag är ett ganska STORT tema. Och sedan undervattenstemat eller sjötemat tyckte jag blev lite rörigt att få in, jag förstår att det blev mer personligt så och passade dem men jag tyckte det var svårt att se strukturen och vad som var vad bland svarta sammetsdukar med swarovskikristaller, guldfiskskålar, kronor överallt och bilder på alger. Som någon annan sagt innan tyckte jag att man tappade den historiska anknytningen i den för övrigt väldigt vackra festlokalen när det var så mycket olika saker som slet i ens uppmärksamhet. Men så kanske det såg mer enhetligt ut 'irl' än när de sveper över salen en kort stund på tv också.
  • bridesilly
    MammasGullungar skrev 2009-03-30 23:34:01 följande:
    Aha inte så haj på den här sidan ser jag..Haha prova nu den, tredje gången gillt!
    vilka fina bilder jättekul att få se mer än det som var på programmet tyckte ditt hår var så kalasfint på bröllopet. Riktigt fin färg!
  • LyckligaSara

nej men va tråkigt...verkar som tv3 ska sluta visa serien. Eller skjuta upp den till höst iaf

vad konstigt

• Fenixx

vart har ni sett att det inte ska visas mer? såg inget på deras hemsida om det?

• 28 Aug

Inte jag heller, iof inte sett reklam för fler avsnitt på tv heller?

• EhjärtarE

Det står inget om det på hemsidan. Tvärt om står det vad nästa avsnitt ska handla om och att det sänds på söndag kl.20, som vanligt

• 20090725

på tv planeten står det att det kommer som vanligt också

• bridesilly

är det nu på söndag dom skulle ha festen i ett bussgarage?

Svar på tråden Vårt bröllop i era händer (tv3)