Han friade - och det kom verkligen som en överraskning! Jag hade slutat vänta på det.
Jag började kika på festlokaler när vi enats om ungefärlig tidpunkt för giftemålet. Då visade det sig att vi var för sent ute - allt var redan bokat. Då fick han också fokus på planeringen för det var ju uppenbart att vi hade ont om tid om allt redan var bokat.
Hittade ett återbud här på BT, en lördag som plötsligt blev ledig på ett av de ställen vi kunde tänka oss. Det slutade med att vi tidigarelade bröllopet med fyra månader jämfört med vad vi hade tänkt - och fick bara tre månader att planera allt.
Det gick jättebra och vi delade upp ansvaret och tog olika frågor. Vissa saker gjorde vi gemensamt; hans kläder, mina kläder och bordsplaceringen samt valet av mat och vin.
Han gjorde inbjudningarna, festprogrammet och tackkorten samt ordnade brudbuketten.
Jag fixade musiken, dukningen, välkomstdrinken, vigselplatsen (fast den var hans idé), toastmastern, fotografen, presentbordet och transporterna.
Han fixade hårspray åt mig på bröllopsdagens morgon - för det hade jag missat att köpa. I övrigt var allt välplanerat och flöt på jättefint.