De är detsamma här också=P
Han står inte så mycket för planeringen, han bidrar med kanske 2% hehe. Har försökt att säga till honom att han måste hjälpa till för de är inte bara JAG som ska gifta mig utan att det är VI som ska göra de, och så skärper han sig en liiten stund sen så är de jag som får sköta allt igen efter 5 minuter..hehe
Jag kan inget annat en skratta åt honom, han när så söt när han försöker, och så kan han komma en dag och fråga vilken tid på dagen vi ska ha bröllopet (ej bestämt men ungefär vad vi..eller jag tänkt hehe) och så säger jag 15.30, och så står han som ett frågetecken, men skulle vi inte ha vigseln runt 2? Då har han glömt bort de vi pratat om för 1 dag sedan. Men men de är han, de kommer nog bli eld i baken om någon månad, förmodligen=P
Men han tar mig för den stressade person som jag är, så då får väl jag ta honom som han är;D
Och som de låter så är de många brudar som fått gjort de mesta, var ju ganska arg första tiden men så prata jag med en klasskamrat som är gift och hon hade fått planerat allt också, så de är väl så de brukar vara=P