• Goldi

Förbannad på killen!

Blir så förbannad på killen, hjälper inte till ett skit med planeringen och det verkar som att han inte bryr sig. Han säger gör som du vill och bara du är lycklig.

Men fan åååå och har inte ens börjat med fest programet. Är era killar också så?

• Svar på tråden Förbannad på killen!
  • feltsen

men kan du inte säga "jamen jag blir ju lycklig om du är delaktig och visar intresse!"
    det är ju hans dag också, han borde väl vara minst lika angelägen om att den ska bli bra.

min sambo är inte så. Men det är klart, vissa saker är han mindre intresserad av och andra saker är jag mindre intresserad av.

• Mrs Mommy

Du är inte ensam
    Hur lång tid har ni kvar?
    De flästa brukar få upp farten på slutet när det bara är någon månad kvar{#lang_emotions_dreamer}

• Goldi

Vi har iförsig ett halvår kvar tills vi gifter oss men vill ha allt färdigt...

• konstigabaralillajag

Samma sak här hemma...

• DanKat

Min m2b är inte så, men det är ju olika från person till person. En kompis har sagt att när hon och hennes sambo ska gifta sig kommer han inte planera ett dugg, han lämnar det mer än gärna åt henne att fixa allting. Men han vill ju ändå gifta sig! Så länge det är på det sättet tycker jag inte det är några problem. Men jag förstår att det är jobbigt om du känner att du vill ha hjälp... vet inte riktigt hur jag ska formulera mig, men det jag vill ha sagt är nog att det inte behöver vara så negativt ändå bara för att han inte är intresserad. Fast det blir förstås negativt om du VILL ha hjälp... äh, jag vet inte! Förlåt, det här var nog inte till någon hjälp för dig

• Saralainen

Här går det oxå lite segt ibland.
    Man får höja tonläget ett snäpp och spänna ögonen i honom och säga att nu får du fan ta och engagera dig lite!
    Då går det bättre =)

• Saralainen

Här går det oxå lite segt ibland.
    Man får höja tonläget ett snäpp och spänna ögonen i honom och säga att nu får du fan ta och engagera dig lite!
    Då går det bättre =)

• Tindragull

Hade min m2b engagerat sig för mycket, så hade det blivit katastrof! :D
    Han är med och godkänner det jag redan "bestämt" och ibland kommer han med nån idé och det räcker för mig!

• passionsblomman

Det där är ett sådant jäkla smitande så det finns inte! Så sa min sambo jämt förut när jag tex sa vad ska vi äta idag då?

"Bestäm du!"

Jag har nogsamt förklarat att det

"tamejfan inte är vad jag vill: att varenda jävla dag tänka ut maten så han slipper bry sig. Det LÅTER så snällt men det är förbannat ego att bara släppa saker till ngn annan. Tro inte för ett enda litet ögonblick att jagh inte genomskådar den grejen! Säg minst två maträtter som du kan tänka dig jävligt nabbt annars åker jag och käkar på restaurang ENSAM"

TYP så, och det har slutat låta så här.

Vad gäller bröllop, har vi inte ens ngt datum än, men vi är inte ute efter detaljrättvisa så, men att vi båda kommer att se till att detta blir av, det utgår jag ifrån. Hänga på BT, däremot, kommaer ham aldrig att göra. Och att jag är florist, gör väl att dekorationerna och så, blir lite min grej...medan han bryr sig mer om maten och sådär.

Svar på tråden Förbannad på killen!