La cuvee i Gbg???
Någon som har varit på eller ska ha sin fest på La Cuvee i Gbg???
Någon som har varit på eller ska ha sin fest på La Cuvee i Gbg???
Fikar gör vi ju först ef kl 18... så om du kan så häng på!
ÅH, vad gulligt om du kan göra detta!! Nu är jag jättenyfiken!
Försökte ringa förut men det var upptaget, ska försöka igen om en stund..
Vendel och Angelica skrev 2009-01-13 11:28:03 följande:
Ja jag kanske ska göra det, till 18 är jag ju garanterat i stan! Vore ju onekligen kul att träffa er alla
Vendel och Angelica skrev 2009-01-13 12:05:30 följande:
jag fixar det! My pleasure!!
Linda har varit borta idag, men ring im då är hon ju tillbaka på plats igen, förutom när jag har henne
Pratade med Linda precis, hon är ju bara så trevlig!! Jag ska träffa henne imorgon och titta närmare på lokalen =) ska bli så roligt, hoppas den lever upp till mina förväntningar!!!
TYVÄRR så var vårat prel. datum uppbokat så det får bli ett annat datum. Jag ska ta lite bilder imorgon och lägga upp..
Har du varit där igen ännu Angelica?
Vendel och Angelica skrev 2009-01-13 16:44:03 följande:
aha det var dig hon pratade om
hehe
Japp kom precis där ifrån! Ska in med bilderna i datorn och redigera lite sen kommer ngr upp i mitt galleri hojtar när det är klart!
Jag har gjort en slideshow med ngr få bilder fr lokalen, men det visar en del
s266.photobucket.com/albums/ii268/smurfmamman/¤t=b5b416ae.pbw
hoppas länken fungerar
hmmm vill inte riktigt
men den första bilden som är uppe i min photobucket lista är ett bildspel av lokalen!
Snyggt jobbat Angelica! Härligt att se lite bilder Verkar det som om borden står enligt den bordsplacering som finns som mall på deras hemsida?
Toppen att du kunde se den!
Somsagt kronglar det för er kopiera hela länken o lägg den i ett nytt webfösetr och starta
Ja jag tror att det är efter full sittning med alla borden med 9 pers vid alla utan honörsbordet som bara är 6 platser!
Har mer bilder om ngn vill se mer... men hade inte orken med mera meck just nu!
Tack för bilderna!! Vi var där igår, och det var över förväntan måste jag säga! Har ni bokat lokalen ännu? Aaa.. Linda sa att hon vart inne på vår tråd och tittat lite.. den bästa reklamen skrev hon och det kan man ju förstå!
Vi har 1-2 lokaler att titta på inna vi bestämmer oss hundra! Hoppas bara att vi hinner få se dom innan nästa fredag för då ville Linda ha svar om den skulle bokas..
Vi bokade redan i början på juli 2008... då var vi sent ute...
Vi ville ha 1 alt 2 helgen i augusti...
Men icke Vi fick snällt anpassa oss och ta den 22e augusti i stället
Och vi bokade i slutet av oktober, också över ett år innan vårt datum. Då sa L att det var bra att vi var tidigt ute och det lät som om det snart kunde komma många fler intressenter. Vi bestämde oss egentligen på plats, men "tänkte" över en helg innan vi definitivbokade!
Jättekul att du gillade lokalen, Francis! Följer med spänning hur det går med de andra alternativen Vilka är de, förresten? *nyfiken*
Ja herregud!! Bra att ni är ute i så god tid för då får man ju sitt datum inbokat =)
Vi tänkte kolla på Kåsjögården, Zenithgården och Ödsmåls bygdegård om vi får bra tider denna veckan för Linda vill gärna ha svar innan slutet utav veckan vilket jag absolut kan förstå!
Ska ringa runt under dagen och boka in tider..
Hej! Någon som kan visa bilder och berätta hur det blev med lokalen? Vi har bokat den till september. Skulle behöva tips hur man gör den bästa bordsplaceringen.