La cuvee i Gbg???
Någon som har varit på eller ska ha sin fest på La Cuvee i Gbg???
Någon som har varit på eller ska ha sin fest på La Cuvee i Gbg???
Vi hyrde jättefina linnedukar och har man rel billig hyra så går det ju an.
Är väldigt nyfiken på stället nu...
Ja jag var lite inne på dukar med turkosa löpare (i organza ev), men nu när du säger det så... kanske kan bli riktigt snyggt med bara vita löpare! Och billigare säkert, det gillar vi Kan ju pynta med turkost. Förtjänar en riktig tanke!
Vendel och Angelica skrev 2009-01-10 18:25:50 följande:
Men ni har ändå fått pris runt 8000-9000 för denna vår/sommar?
Jag måste få tummen ur och ringa Linda imorgon!
Har ju bara sett bilderna på nätet ock dom stolarna är ju helt bedrövliga, så jag hade ju tänkt att hyra/tillverka egna överdrag så då får man ju räkna bort den kostnaden mot en liten förhöjd lokalkostnad istället...
En dryckkyl hade ju varit toppen att ha inne i lokalen så det hoppas jag dom ställer in =)
Vad har ni för matplaner, catering eller egen lagad mat?
Ja, som sagt, vi gifter oss på nyårsafton och priset är reglerat genom ett kontrakt så det ska väl inte kunna höjas även om det sattes i oktober.
De nya stolarna behöver man då rakt inte några överdrag på enligt min mening!
Vi tänkte catera mat. Hörde mig för med Himlagott som finns i samma hus eftersom jag vet att de gör supermat, har gått kurs hos Lotta t.o.m =) Men de var lite tveksamma till att jobba nyår så vi letar vidare! Eventuellt gör vi tårtan/cupcakes själva men allt annat ska cateras, trerätters blir det.
Jaha, ok! Får ta en titt på lokalen och de nya stolarna!
Gud va kul med bröllop på Nyår!! Då kommer ni få en massa fyverkerier, och det är ju inte helt fel ;o)
Jag vet! Ingen risk för att MAN glömmer bröllopsdag, och det kommer ju alltid firas och vara fest på vår dag!!
Halloj
Jag ska träffa upp med Linda im!
Vi ska ju ev ha en kock fr Uppsala min svågers pappa!
Han vill ju veta hur köket ser ut så jag ska träffa Linda och fota! Ska ta o fota lite i lokalen med! När det är fixat så kan jag lägga upp lite i galleriet om ni är nyfikna på lokalen o hur den ser ut nu!!
Vart så glad när jag ringde henne igår, för hon visste direkt vem jag var
sånt gör ju en så varm i lilla hjätat!! !!
Helt pirrig ska dit im!! Tjohoooo längtar till bröllopet så jag blir knasig
Åh så kul Angelica! Ser fram emot att få se lite bilder
Ja jag har sett detta, är inne och läser även om jag inte kommenterar allt Problemet är att jag jobbar en timme från Göteborg så har nog svårt att hinna... men ska ta mig en funderare!
Vendel och Angelica skrev 2009-01-13 11:43:18 följande: