• 090208

    Traning hemma?

    Vi har ju klassiker som situps och armhavningar. Men benen och rumpan da? Tankte kora lite snabbisar varje dag. Vad rekommenderas?

  • Svar på tråden Traning hemma?
  • 090208

    Later som det kommer se lite kul ut nar man ligger sadar... Men tack, ska prova.

    Jag vill lyfta rumpan, men hur?? Har platt rumpa, vill ha rund...


    ninjan skrev 2008-11-03 15:53:32 följande:
    rumpan tränas effektivt när man ligger på mage, lägger hälarna emot varandra och lyfter upp benen.
  • 090208

    Och jo, sitta mot en vagg ar effektivt. Kanner det verkligen i benen, i borjan ar det omojligt men tar inte manga dar innan man orkar sitta langre. Men det tranar ju bara fram sidan av laren...

    Gor baklanges-sit ups, tranar ryggen bra.

    Och kan passa pa att rekommendera sit ups at sidan, ur-bra for midjan. Har lite timglas-stil nu... *glad*

    Som tur ar sa far jag muskler himla snabbt. Men betyder ju inte att man blir smalare, det tar langre tid...

  • 090208

    Jo, har provat den forut men glomt bort den. Aven den sista ar jobbig, men bra. Tack!

    Vill verkligen ha rund fin rumpa, min ar sa platt sa jag mobbas av kollegan fran Brasilien...

  • ninjan

    jo, man ser väl inte sådär värst cool ut när man gör övningen Men effektiv är den. Har läst att jennifer lopez tränar så..

  • september2009bröllop

    ja och den tjejen har ju rumpa om nån

  • 090208

    Testade precis en snabbis, sag antagligen ut som en delfin! Eller sal kanske...

    Jaa, klart man ska kolla youtube, hade jag glomt.

  • 090208

    Ville bara TACKA for ninjan for rump-tipset, grymt effektivt!! Har aldrig hort talas om den forut, hur bra som helst!

    En annan grej... Hur stretchar (stavas??) man nedre ryggen, pa sidorna? Brukar sitta och ta tag i vanster fot med hoger arm och tvartom, valdigt bra men kanns bara uppe.

  • Naturelle

    prova och gå in på www.iform.se
    de har många träningsprogram och förslag. De har även video på övningarna helt gratis. Jättebra sida tycker jag. har försökt följa styrketräningsprogrammet ..jätte jobbigt men effektivt

    Det finns nog förslag om streching där med..

    Jag har Carmen Elctras Fit to Strip DVD den är jättebra, En amerikansk proffesionell Personlig Tränare har gjort upp hela programmet. Man är helt slut efter det passet

    på denna sida kan du få rumpa som J-Lo .. www.topphalsa.se/traningen/artiklar/2008/topp-tv-sa-far-du-en-jlo-r/index.xml

    Tänk på att inte styrketräna varje dag utan vila emellan för annars får musklerna aldrig vila. Och du kommer inte bli starkare eller fastare. har jag läst på www.iform.se - det är en tränings/sport tidning. Så de vet nog vad de säger :)

    Jag vill oxå ha en fastare starkare och smalare kropp.. har tänkt börja gå och simma? nån som simmar som tränning?

  • 090208

    Funkar verkligen simning om man inte simmar typ varje dag?? Och simmar ihjal sig? Vet att det tar i hela kroppen, men verkar sa... slappt..?

Svar på tråden Traning hemma?