• Frukenob

Hjälp med fotograf i Skåne

Jag är på jakt efter en fotograf som är billig och bra i Skåne. Några tips?

• Svar på tråden Hjälp med fotograf i Skåne
  • nni

Billig vet jag inte, men bra pris ändå för hans olika fotograferingar. Sen så verkar han ha stor talang! Daniel Rix.

• Henriks älskling

Lönnsjö: kul! Hon måste vara hur glad som helst!
    :)

• Anettan73
    nni skrev 2008-09-23 19:50:33 följande:
    Billig vet jag inte, men bra pris ändå för hans olika fotograferingar. Sen så verkar han ha stor talang! Daniel Rix.
    En arbetskamrat hade Daniel och var super nöjd. Jag har sett hennes bildr och dom är helt fantastiska...
  • älskarlivet

Vad tar hon för sina foton och vad ingår då?

lönnsjö skrev 2008-09-23 19:47:16 följande:
    Jag har också bokat Annelie Malmgren Så himla glad, känns jättebra.
  • CaSan

Är det fler än jag som tycker det känns misstänkt att signaturen Henriks älskling verkar vara Annelie Malmgren som gör lite smygreklam för sig själv genom att låtsas vara någon som bokat henne. Jag ser inte varför hon annars skulle promota henne på det sättet hon gör i flera trådar samt i gästboken....?????

• Henriks älskling

Hahah.. jag lovar att jag inte är Annelie. Jag är bara så himla impad av henne!
    Hittade henne på nätet av en ren slump och vill bara dela med mig av fyndet. It's true!

• Henriks älskling

Synd om Annelie skulle få skit för det - det är ABSOLUT inte min avsikt. :(

• Henriks älskling

Och det i folks gästböcker skrev jag för att de först skrev i min och frågade om henne.
    Som sagt, jag är så glad att jag hittat henne. Är petig med kort men vill inte lägga ut för mycket på fotograf. Och jag vet att det kan finnas de i samma situation.
    Hmmm... nu skriver jag väl för mycket. Jag är iaf inte Annelie. Känner henne inte på något sätt. Däremot kommer mina bröllopsbilder kanske finnas i hennes blogg efter januari.

• lönnsjö

Nej men det tror jag absolut inte. Jag har skrivit i Henriks älsklings gästbok och frågat om fotografen. Håller med henne att hon verkar toppen. Ett riktigt fynd som tar jättefina bilder

me and my skrev 2008-09-24 19:23:50 följande:

Är det fler än jag som tycker det känns misstänkt att signaturen Henriks älskling verkar vara Annelie Malmgren som gör lite smygreklam för sig själv genom att låtsas vara någon som bokat henne. Jag ser inte varför hon annars skulle promota henne på det sättet hon gör i flera trådar samt i gästboken....?????
  • JPerlestam

Vad det är kul att folk alltid måste misstänka någon när de är nöjda med en sak och vill sprida det vidare. Man kan faktiskt av ren godhet vilja att det ska gå bra för människor även om man inte känner dem!!!

• Henriks älskling

Åh tack lönnsjö och JPerlestam! Jag blev nästan lite ledsen där men nu känns det bättre. :)

• älskarlivet

Får man alla hennes bilder på cd även om man "bara" väljer att hon ska fota under vigsel och sen ta poträttfoton?
    Om det regnar, någon som vet hur hon gör då?

Henriks älskling skrev 2008-09-24 18:32:35 följande:

Hon håller på att omarbeta sin prislista lite, men tror att det nu ligger på 3000:- för en heldag, och då får ni alla bilder på CD. TS har bokat henne under vigsel och sedan porträttfoto och det hamnar på 1400:-. :)
  • blacknwhite

Jag har också prel bokat anneli och är jätte tacksam för tipset som jag fått här!
    har letat länge efter ett bra pris o nu tack vare denna sida har jag blivit jättenöjd !

• Henriks älskling

Ja, jag vet inte riktigt hur jag ska skriva. Har blivit anmäld för att göra reklam. :(

Men jag måste väl få svara på frågor...
    Då vi inte kommer ha tillgång till studio har vi bestämt att vi kommer ta en del kort på ett hotell i stan, och så kan vi faktiskt tänka oss att svänga förbi ICA Maxi ;). Om det inte är vigsel bokad efter oss kommer vi ta kort i kyrkan också.
    Och man får alla kort på CD. Men maila henne med frågor, så får ni korrekt svar - jag har inte pratat överdrivet mycket med henne om detaljer.

• Henriks älskling

P.S. Det är inte min mening att "skapa vågor" eller starta diskussioner/tjafs. Jag är inte heller Annelie. Jag är en helt vanlig medlem här som ville dela med mig av ett fynd. Tycker trots det som hänt att BT är a great place to be.

Peace

• mikaels

Har bokat en jätte duktig fotograf som min bror hade på sitt bröllop vet inte vad han heter men tog underbara bilder..
    Vi betalar 5000 för kyrka ,efter kyrka plus fest..han har även en studio om det regnar..Är någon intresserad så hör av er. Detta är i malmö

• nassly

Vill varmt rekommendera Jens C Hilner på www.photomedia.se
    mycket duktig och man får mycket för pengarna. Bilderna får man göra vad man vill med också.

Lycka till

Svar på tråden Hjälp med fotograf i Skåne