• Frukenob

Hjälp med fotograf i Skåne

Jag är på jakt efter en fotograf som är billig och bra i Skåne. Några tips?

• Svar på tråden Hjälp med fotograf i Skåne
  • Plummis83

Ja, det är då inget fel på hennes bilder!! Det kan jag knappast påstå, för hon verkar väldigt duktig!!

Vi valde bort henne då vi ville ha fotograf även vid vigseln men det gjorde hon inte då hon brukar ha 3 par att fotografera/dag!! Det kändes lite tråkigt tyckte jag!! Men jag är mer än nöjd med vårt val av fotograf, ligger ungefär på samma prisklass (av de priserna vi fick iaf) men ingår fler bilder!!!

Anettan73 skrev 2008-09-19 13:55:23 följande:
    3900 betalade vi för fotografering o 8 20*30 bilder 10 om vi gick via henne och sätta in i tidningen med hennes namn.Möjligt att hon har höjt priserna. Hon blev väldigt omtalad i våras.. Ingen nästan visste vem hon var när jag sökte fotograf för över 1 år sedan. Nu vet nästan alla vem hon är.Det enda jag kan göra är att rekomendera henne. Hon är lätt och helt fantastiskt duktig helt perfekt... En kompis gjorde secretbox hos henne nu idagarna och hon sade samma sak... Och hon är inte den som gillar att visa sig direkt iheller....Men visst hon kan tyckas vara dyr. Men det är det värt...
  • Frukenob

Tack så mycker för detta underbara tips, har nu bokat och är jätte nöjd. Annelie medverkar under vigselen och tar sen proträttbilder av oss för 1400kr, så får vi alla bilderna på den cd. Kan det bli bättre.

Henriks älskling skrev 2008-09-19 11:05:29 följande:

Jag har hittat ett riktigt fynd! Har själv bokat henne.Hon heter Annelie Malmgren och är en jätteduktig amatörfotograf som gått bredvid yrkesfotografer. Tror hon ligger på runt 3000:- för en heldag (hon håller på att uppdatera prislistan så det är bäst att kontakta henne för rätt prisinfo) och man får en massa kort. Enligt mig är hennes bilder minst lika fina som yrkesfotografernas.Hennes sida:anneliemalmgren.blogg.seGå till "Om du vill bli fotograferad" och kolla hennes bilder där.:)
  • Henriks älskling

Wow! Vad KUL!!! Hon är ett riktigt kap. :)

• Henriks älskling

Ja, det är hon. :)

• mammatilltvillingar

Några vänner till mig använde sig av Fotograf Ida Gustavsson gå in på hennes sida se vad du tycker. www.danung.com/bth/ida
    Lycka till med bröllopsbestyren!

• JPerlestam

Har också bokat Annelie Malmgren! Verkar vara en mycket duktig och trevlig tjej!

• lönnsjö

Jag har också bokat Annelie Malmgren Så himla glad, känns jättebra.

Svar på tråden Hjälp med fotograf i Skåne