• Frukenob

Hjälp med fotograf i Skåne

Jag är på jakt efter en fotograf som är billig och bra i Skåne. Några tips?

• Svar på tråden Hjälp med fotograf i Skåne
  • Askungen1

Marit Lasson i Ystad, är superbra.

• Gizmos

Bonny Hakansson utanfor Sjobo ar Superduktig!! Kanske inte sa billig, men val vard pengarna!

• MrsWindh

Hanna Jeppsson, en ung tjej som är jätteduktig.
    Hon har fotat en hel del bröllop.

jeppaimages.com

• mirtini86

Hejsan!

jag sitter också och letar fotograf, vill ha en som kan utföra under (gillar inte att vara med på bild och blir aldrig bra) men samtidigt får det inte kosta för mkt. Det är i november så jag känner att jag är kanske lite sent ute..har sett tidigare att många har skrivit om Ylva Wikland...det var en gamal tråd jag hittade och undrar om någon har något att säga om henne?

• Essovich

www.modellbilder.se är en jättebra sida där du kan hitta amatörfotografer i ditt län som säkert jättegärna ställer upp och fotograferar.

/Jessica

• thjärtam

Hej!

Jag tycker att det är svårt med att rekomendera någon speciell.
    Varje fotograf har ju sin egen stil.
    Ta en titt på olika fotografers hemsidor och se vilka bilder som berör dig mest, tänk på att du gör detta bara en gång och det måste bli bra.

Min egen favorit är en fotograf som tog bilder på grannens barn, helt underbara. Har sett en del av hennes bröllopsbilder i tidningarna, jag gillar personligen hennes bilder väldigt mycket. Hon har sin ateljé i Svedala.

Men som sagt välj din fotograf med hjärtat, inte vad andra säger och inte efter pris.

Lycka till!

• Malinmicke

Jon Franklin

Ger dig alla bilder högupplösta på en CD. Bra pris bra foto.

Svar på tråden Hjälp med fotograf i Skåne