Hjälp med fotograf i Skåne
Jag är på jakt efter en fotograf som är billig och bra i Skåne. Några tips?
Jag är på jakt efter en fotograf som är billig och bra i Skåne. Några tips?
Jag förstår att man bara gifter sig en gång och att det är värlt pengarna men jag har inge lust att ta lån och sätta mig i skuld för att gifta mig. Jag har svårt att förstå folkt som belånar sig för att gifta sig. Det är väl ingen höjdare att inleda äktenskapet men ekonomiska problem. Därför söker jag efter fotograf efter vår budget.
Vilken summa är billig???
Vi hade Caroline L Jacobsen i Malmö. Vi bet 4000 Och blev super nöjda...
Tycker du det är dyrt så finns det en vid namn Jacob. kommer dessvärre inte ihåg vad han mer heter. Men Peter och Maria här på BT hade honom. hittade honom på blocket. HAn var verkligen super. Och jätte engagerad hela dagen och så även natten.
vad får man hos caroline jacobsen för 4000?
Björn Månsson Svedberga fotade min kusins bilder jätte fina.
Jag har hittat ett riktigt fynd! Har själv bokat henne.
Hon heter Annelie Malmgren och är en jätteduktig amatörfotograf som gått bredvid yrkesfotografer. Tror hon ligger på runt 3000:- för en heldag (hon håller på att uppdatera prislistan så det är bäst att kontakta henne för rätt prisinfo) och man får en massa kort. Enligt mig är hennes bilder minst lika fina som yrkesfotografernas.
Hennes sida:
anneliemalmgren.blogg.se
Gå till "Om du vill bli fotograferad" och kolla hennes bilder där.
:)
Hon har nog höjt priserna nu för jag har inget minne av det skulle bli 4000 om vi skulle boka henne!! kommer dock inte riktigt ihåg vad hon skrev för det var i våras vi bokade fotograf!!
De flesta fotograferna höjer priserna vid årsskiftet!!!
Vill bara tillägga att Annelie bor i Skåne.
:)
3900 betalade vi för fotografering o 8 20*30 bilder 10 om vi gick via henne och sätta in i tidningen med hennes namn.
Möjligt att hon har höjt priserna. Hon blev väldigt omtalad i våras.. Ingen nästan visste vem hon var när jag sökte fotograf för över 1 år sedan. Nu vet nästan alla vem hon är.
Det enda jag kan göra är att rekomendera henne. Hon är lätt och helt fantastiskt duktig helt perfekt... En kompis gjorde secretbox hos henne nu idagarna och hon sade samma sak... Och hon är inte den som gillar att visa sig direkt iheller....
Men visst hon kan tyckas vara dyr. Men det är det värt...
www.lommafoto.se
helt underbart!