Oj, då här har det varit vilda diskussioner medans jag har varit borta. Nu måste jag få vara med. Jag står min familg fruktansvärt nära. Min tvillingsyster är min allra bästa vän. Och så kommer min bästa kompis "utanför familjen" med sin familj. Mina andra vänner känner jag att jag inte vill bjuda. Vi har fått skilda värderingar i livet och har kommit ifrån varandra. Min kille vill inte ha med sina vänner för att han tycker dels att det är svårt att säga nej till vissa som kommer att ränga sig på. Då är det lättare att säga att bara de närmaste får komma. För mig med. Och så gillar min kille inte stora folksamlingar. Så det är så det får bli för oss. Då har vi samlat alla vi älskar och vill ha med.
Sen är det så att ända sen jag var liten, som många andra tjejer! har jag drömt om att ha min drömklänning, tärna, näbbar, fina ringar och tiara med håruppsättning. Jag vill framförallt dela det med min familj och vara vacker för min kille. Vill inte bjuda en massa folk för varken jag eller han gillar att stå i centrum. Vad gäller pengarna så har vi inte dragit ner på antalet gäster. Vi vill att våra pengar ska räcka till vår drömresa till Skottland. Ensamna i en romantisk vecka. Inga fel för ett par småbarnsföräldrar som ni kanske förstår.
Så, nu har jag fått förklara och pratat av mig om vad som gäller oss