• JaHa080910

Las Vegas vigsel

Jag och kärleken funderar på att åka till Las Vegas o gifta oss. Helst med Elvis som vigselförrättare. Har kollat lite på Las Vegas hemsida. Nån som har erfarenhet lr känner någon som gjort de?

• Svar på tråden Las Vegas vigsel
  • vixen not a tramp
    JaHa080910 skrev 2008-08-30 08:35:43 följande:
    Grattis till dig Meia o din nya man! :)Håller med Too be om din frisör/sminkös, riktigt tråkigt.Ska bli spännande att få se alla kort iaf. :)Nästa helg är det vår tur!! Om 8 dagar är jag fru ******** hihi, lite hemligt än. ;)Önskar er alla en trevlig helg.
    Då är det bara vi kvar sen.... OJ, va tiden går fort! Ska bli kul att "mötas" här sedan och höra mer om allt från alla!
  • JaHa080910

Var o hämtade klänningen igår. Den va helt perfekt!! :)

Pratade ut idag. Kom fram till att båda har haft lite kalla fötter... Men vi vet båda att det är det här vi vill göra, vi älskar ju varann o livet är inte alltid en dans på rosor.
    Leve kärleken. :)

Skriver nog av mig lite nervositet imorn innan vi åker.

4 dagar kvar!!!

• vixen not a tramp

Åh va roligt att du blev nöjd!!!

Skönt att prata ut om saker också, det behövs ganska ofta. Ingen relation är underhållsfri!

JA, skriv av dig, jag kommer att bli så ensam sen när ni har åkt. Fast rara Too be kanske gör mig sällskap!?

• Too Be  gift nu

JaHa080910
    Skönt att ha fått prata ut och rensa luften lite!
    Vad spännande att det bara ärnågra dagar kvar - sen får ni uppdatera efteråt med en massa fina kort.

vixen not a tramp
    Jaa, jag kan göra dig sällskap tills du åker:):)

Själv så kanske jag inte får se LV igen förrän 2010!!! :(
    Men i så fall är det för att vi kanske skaffar en liten valp till våren istället:)

• SaraEscobar2009

Hej Alla! Har följt denna tråden ett tag på BT men nyss blivit medlem. Min kille friade den 2/8 och vi har nu bestämt oss för att gifta oss i Las Vegas. Ni som varit där har ni något bra tips på hotell? Är Luxor bra?

Många Hälsningar Sara

• rosarosen1

Meiia bodde på Luxor förra veckan när de gifte sig i Vegas. Kolla hennes presentation, tror hon har sin weddingannouncer adress där och då kan du se bilder från hotellet.

SaraEscobar2009 skrev 2008-09-04 14:57:04 följande:
    Hej Alla! Har följt denna tråden ett tag på BT men nyss blivit medlem. Min kille friade den 2/8 och vi har nu bestämt oss för att gifta oss i Las Vegas. Ni som varit där har ni något bra tips på hotell? Är Luxor bra? Många Hälsningar Sara
  • vixen not a tramp
    JaHa080910 skrev 2008-09-02 12:40:59 följande:
    Var o hämtade klänningen igår. Den va helt perfekt!! :)Pratade ut idag. Kom fram till att båda har haft lite kalla fötter... Men vi vet båda att det är det här vi vill göra, vi älskar ju varann o livet är inte alltid en dans på rosor.Leve kärleken. :)Skriver nog av mig lite nervositet imorn innan vi åker. 4 dagar kvar!!!
    Hur känns det!? Inte alls långt kvar nu för er!

Vad reser ni i för något? Alltid lika svårt tycker jag... Prio ett är att det är bekvämt, men man vill ju samtidigt se hyfsat snygg ut. Hade gärna haft ett juicy set eller liknande. Åh, dessa lyxiga problem!
  • JaHa080910

Nu ar vi oxa gifta!!!
    Kanns overkligt men helt underbart!!!
    Nar vi kommer tillbaka ska ni far hora allt om hur det var.

Jag reste i en klanning och......ja vad heter det...sana dar svarta tajta byxor som sluta vid vaden.... Ar helt inne pa engleskan nu... :) Vi stannar 2 veckor till i San Diego, jattefin stad, men vi saknar vegas...

En bild kommer att finnas i var lokala tidning och pa internet, om ni vill se en bild pa oss sa skicka en forfragan i min inbox.

Ha det sa bra allihopa.

• Too Be  gift nu

JaHa080910

Stort Grattis till dig och din MAN!!!
    Väntar med spänning på en bröllop och Vegas-berättelse:)

• Meiia

Jag ar jattenojd med Luxor som vi bode po i Vegas... Nu befinner jag och min man oss i Ohio dar vi halsar po min gamla vardfamilj som jag bott hos i ett or nar jag var utbytesstudent. Men jag moste saga att jag langtar tillbaka till Vegas! Det var underbart....

Vi har tvo veckor kvar sen kommer jag hem och berattar mer... Har fott in fyra nya brollopsbilder po vor weddingannouncer om ni ar intresserade. Resten av bilderna for jag se nar jag kommer hem till Sverige igen. Fotografen (som var underbar) hann inte bli klar med bilderna innan vi lamnade Vegas, men hon mailade nogra bilder till mig.... So jag har i alla fall nogot att se fram mot nar vi kommer hem... men det ar inte mycket mer an det~!! hahhaa... I LOVE VEGAS!(baby)

• Too Be  gift nu

Meiia
    Ni var ju kanonfina och omgivningarna också så klart:)
    Ha en fortsatt bra resa!

Visst längtar man tillbaka till Las Vegas - det brukar visst bli så antingen så älskar man LV eller så gillar man det inte alls;)

• vixen not a tramp
    JaHa080910 skrev 2008-09-09 05:04:15 följande:
    Nu ar vi oxa gifta!!!Kanns overkligt men helt underbart!!!Nar vi kommer tillbaka ska ni far hora allt om hur det var.Jag reste i en klanning och......ja vad heter det...sana dar svarta tajta byxor som sluta vid vaden.... Ar helt inne pa engleskan nu... :) Vi stannar 2 veckor till i San Diego, jattefin stad, men vi saknar vegas...En bild kommer att finnas i var lokala tidning och pa internet, om ni vill se en bild pa oss sa skicka en forfragan i min inbox.Ha det sa bra allihopa.
    GRATTIS!
  • SaraEscobar2009

Grattis Meiia! Hade nyss första samtalet med 702 wedding och känner mig förvirrad vet inte vart jag ska börja. Pratade med Stephanie om Valley Of Fire paketet nummer 2. Frågade om foton det tillkom 1100-1500 dollar nästan lika mycket som bröllopet kan detta stämma? När ni boka visste ni antalet personer då?Vi är 9 kanske elva det verka ganska svårt att ändra antalet. Buketten hur gjorde ni med den?Hon sa jag skulle googla. Tacksam för all hjälp jag kan få.

Svar på tråden Las Vegas vigsel