Las Vegas vigsel
Jag och kärleken funderar på att åka till Las Vegas o gifta oss. Helst med Elvis som vigselförrättare. Har kollat lite på Las Vegas hemsida. Nån som har erfarenhet lr känner någon som gjort de?
Jag och kärleken funderar på att åka till Las Vegas o gifta oss. Helst med Elvis som vigselförrättare. Har kollat lite på Las Vegas hemsida. Nån som har erfarenhet lr känner någon som gjort de?
Beror ju helt på vad man är intresserad av.
Vegas är ju lite "speciellt" så man får nog mest strosa runt och hänga med. Nästan alla hotell har ju egna happenings och shower så gillar ni sånt kan ni ju kolla upp vad som finns just då när ni är i stan.
Vi gillar Star Trek så vi var på "Star Trek, the experience" på Hilton och sen var vi på Riddarshowen/middagen på Excalibur. Båda rekommenderas om man gillar sånt, vi hade superkul! Bodde ju på Mandalay Bay och där har de massa pooler och sandstrand så vi hängde där endel också + i deras mysiga spa, men där var man tvungen att dela upp sig.
Bellagio har ju en vattenshow man kan titta på också.
Meiia, du kan ju alltid kolla in denna användbara sida.
www.ilovevegas.com fast du kanske har kollat där redan.
Jag har kikat där innan men jag ska ta en titt till faktiskt! Tack för påminnelesen om den sidan. Den är en riktigt bra sida! Tack igen!
såg i senaste numret av "all om bröllop" då var det ett par som hade gift sig där. med en elviskopia som sjöng för dem.
Vi kommer att bo på Bellagio, har även bokat in bröllopsmiddag där, med utsikt mot vattenshowen. Längtar såå... :)
Åh valley of fire!!!! Så vackert, ska bli roligt att läsa om ert bröllop sen!
Jag har en hel del funderingar...vi gifter oss också i Vegas senare i höst.
Ni får väldigt gärna skriva en rad om hur ni gör med blanketter. Vi har beställt diverse från Skatteverket men jag
v-e-t att de inte behövs på plats, men kanske måste man ändå ha ansökt i SWE för att få registrera vigseln hemma sedan?
Är det bara att gå till "wedding bureau" och hämta ut vigselcertifikatet någon dag efter att man gift sig? Känns som att jag inte vågar få det hemskickat utan tar det gärna med hem själv.
Kul med andra Vegas par!!!
Hittade en tidning som heter bröllopstrender, gratistidning i köpcenturm (hittad emin i ställning utanför dressman) där de skriver om las vegas
jag kommer att skicka in äktenskapscertifikat och hindersprövning annars tror jag inte att det är mer... gilitgt pass förståss.
Jättekul att läsa om fler som åker.... Om en månad befinner vi oss i Vegas!! Längtar så mycket!
Meiia
Kul att ni valde Valley of Fire - ni kommer att få det underbart!
JaHa080910
Jag och min man gifte oss i Valley of Fire 2006 och har lite bilder och så på våran hemsida: marcus-annelie.weddingannouncer.com/
Vi var även i LV igen nu i maj och kommer att åka igen nästa år.
Jag har massor med Vegas-länkar och information så det är det något du undrar så är det bara att fråga på:)
Jag längtar så! Men jag har dig att tacka för alla dina tips och all hjälp vi har fått! Tack tack tack!! Jag önskar att vi får lika fint bröllop som ni fick!
Kan verkligen rekomendera alla som ska gifta sig i vegas att kolla in Marcus och Annelies sida marcus-annelie.weddingannouncer.com/