• Virvel

    080809 del 4

    Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

    Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

    Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

    Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

  • Svar på tråden 080809 del 4
  • Loveyou

    Jag lovade mig själv att inte gå in på bröllopstorget efter bröllopet men här är man ju iaf! Vi hade en fantastisk dag som gick alldeles för snabbt men åh så underbart det var. Skulle lägga varenda krona en gång till! Men är det ingen mer än jag som känner sig lite sorgsen att det är över? Alla planer, alla timmar här på BT...usch blir deppig när jag tänker på det. Även om jag så klart är otroligt glad över att nu vara fru

  • nilia

    Hej tjejer!

    Tittar en en snabbis från Miami! Vilka fiiina bilder alla har!!!
    Jag har oxå lagt in några, men sen funkade det inte att lägga upp fler. Men det kommer så småning om!

  • Mrs Robin Hood

    Fotografen ringde igår och han är redan klar med bilderna. Ska hämta dom i eftermiddag. Känns spännande och nervöst på en gång!

  • Bride in England

    Nagon annan som var missnojd med sin fotograf? Vår tog evigheter pa sig att fa ihop gruppfotona och fragade hela tiden mig och min man (kanns sa konstigt att saga det!) om info vi redan skickat till honom sa jag kande mig helt stressad under fotograferingen. Han hade ingen koll. Har inte sett fotona an sa hoppas pa att han ar battre pa att ta kort an pa att organisera dem!

  • mplusm

    Hej!

    Nu är vi äntligen gifta! Har inte varit aktiv i denna tråden men är inne och kikar lite för tillfället. Hade tur med väder. Var fint på förmiddagen och uppehåll under och efter vigseln. Hann precis till festplatsen när det började ösregna och åska. Men då var vi ju inomhus. Var en fantastisk dag!

  • Emkalo

    Grattis alla fruar! Även får dag var obeskrivligt fantastisk! Hade gärna gjort om hela dagen igen, men känner samtidigt ingen tomhet eller saknad - det var ju det här vi ville uppnå. Allt gick helt makalöst bra!

    Vädret i Sthlms innerstad var bra, perfekt för fotografering innan vigseln och på kyrktrappen. Det började regna när vi satte oss till bords och regnade en timme, sen slutade det. Det kunde inte blivit bättre! Maten var supergod, alla var nöjda, tårtan från Gourmandise var en hit och alla dansade och hade kul tills kl var 2-2.30. Vi var kvar till slutet med kvarvarande gäster och hade skitskoj! Sen var det bröllopsnatt på Stallmästaregården och dagen efter blev det Vildmarkshotellet i två nätter. Allt har varit så mysigt och bra! Jag vill rekommendera alla jag träffar att gifta sig, vilken jäkla grej det är!!

  • TyresöBrud

    Vilken fantastisk dag vi hade! En förtrolladkväll, skulle inte vilja ändra på något, allt blev precis så bra som vi bara hade kunnat drömma om.
    Efter bröllopet hade vi två underbara dygn på Nacka J och en mysig brunch med familjen.
    Nu har vi kommit hem från en supermysig resa till Paris.
    Och känslat att vara gift, oslagbar!
    Nu längtar jag bara efter att få se fotona, börjar bli otålig.

  • lollan82

    ja tänk .. alla som säger att gifta sig inte förändrar något haha de är inte gifta de om säger det..

    vi pratar lite löst om att skaffa ett barn till.. har ju en son på 2 år..

    ni andra??

    ska lägga in bilder i veckan på våran dag

  • kalevala

    vi har fått en ny kick ...varit ihop i 11 år , .....känner mig lite nykär , härligt...

Svar på tråden 080809 del 4