• Virvel

080809 del 4

Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

• Svar på tråden 080809 del 4
  • kalevala

vi hade en super dag ....gick så fort bara ..sonen som e 4 fick alla att fnissa när i gick in han sa h shit!!!! när han såg alla ...och gömde sig bakom...istället för att gå framför...
    men vädret var bra . lite blåsigt .....annars kanon....har lagt ngra bilder från privat kamra i galleriet...
    festen var lagom av allt ,någon saknade dansbansmusik , för vi hade mer irländsk pubmusik.....
    men maten servise på stället och annat var bra !!!!!festade till ca 02.00
    gick kanon med barnen oxå !

• Tessan K

Hej alla fruar!

Vi hade också en helt fantastisk dag. Sol hela dagen förrutom en regnskur när vi var inne i kyrkan. En helt underbar fest med massa tal och spex från släkt och vänner. Vi lämnade festen klockan 5 på morgonen efter att ha dansat hela natten till liveband och vanlig musik - det blev så lyckat och jag är så lycklig och glad

• Celeste97

Grattis allihop - vi hade också en underbar dag! Ser fram emot lite bilder från allas kalas (inklusive mitt eget...)!

• Amazingme

Hej..
    Även vi hade en otrolig dag! Allt klappade nästan.. Prästen hade glömt oss så vi fick ringa 20 minuter sen Men annars gick allt fint. lyckades till och med med kortet ute i havet..

sååå nöjd.

• chamor

Hann lägga in några bilder här cokså för den som vill se Detta är bara en gästs bilder. Fotograftens bilder kommer väl

• blivandefrularsed
    chamor skrev 2008-08-11 10:00:22 följande:
    Hann lägga in några bilder här cokså för den som vill se Detta är bara en gästs bilder. Fotograftens bilder kommer väl
    Fint med krona, det hade jag med!
  • BettyB

Nu är jag fru! Vi hade en helt fantastisk dag! Det kunde inte ha blivit bättre! Vi är såå nöjda!

Nu är vi på Arlanda och jag har loggat in på ett Internet Café. vi skulle ha åkt på bröllopsresa till Rom i morse kl 10.15, men flyget är TIO timmar försenat! Gaaah! Vi missar ju en hel dag! Vi ska klaga så att vi kanske får lite kompensation. Det enda vi har fått hittills är matkuponger för 175 kr/pers. Vi har spelat kort och yatzy, fikat och löst korsord o Sudoku. Allt har varit så perfekt hittills och vi vill inte att det här ska förstöra resan! Håll tummarna för att det inte blir mer förseningar!

• blivandefrularsed

BettyB

Ja, vi håller allt vad vi kan!!!! Njut ändå av att vara lediga och tillsammans!!!

• Bride in England

Nu ar vi ocksa gifta Det regnade hela dagen!! Men forutom varldens otur med vadret hade vi en fantastisk dag. Nagon annan som tyckte det gick helt otroligt snabbt?! Har aldrig varit med om att en dag har gatt sa snabbt forut. Fattar fortfarande inte att det ar over! Kanns nastan lite snopet..!

Svar på tråden 080809 del 4