• nossan
    Äldre 9 Apr 11:03
    28572 visningar
    251 svar
    251
    28572

    oktober

    Tycker det verkar som alla andra månader har flera brudar och prat om bröllop, våra oktober trådar blir bara så tysta.
    Vart är ni och vart tar ni vägen??=)
    Är det bara jag som oktoberbrud som är så pratglad?

    jag själv som ni säkert har sett gifter mig den 18 oktober i eskilstuna.
    Börjar bli lite nervös då det bara är 6 månader kvar, lång tid men ändå inte...hualiga.
    men ser fram mot det med glädje=)

    så kom igen nu oktoberbrudar, visa att vi finns oxå=)))))

  • Svar på tråden oktober
  • socker­bollen
    Äldre 4 Jul 19:52

    Nu har jag semester och i helgen ska inbjudningskorten bli klara - hurra! Är superdupertrött, men glad för de sex veckors ledigt jag har framför mig!! Kram på er alla!

  • Kärlek ger näring åt själen
    Äldre 4 Jul 21:36

    Semester och fullt upp att leka turist

    Fick reda på nu att en av våra inbjudningar kommit på villovägar såå fruktansvärt ledsen.. Min pappa har inte fått sin Så nu blir det att fixa en ny inbjudan till honom.. så ledsen och besviken samtidigt..

  • Johann­aTotte
    Äldre 6 Jul 23:18

    Flera av våra inbjudningar har hamnat på villovägar. Tycker att det är otroligt dåligt av posten!

  • Mrs Fr
    Äldre 7 Jul 21:01
    JohannaTotte skrev 2008-07-06 23:18:52 följande:
    Flera av våra inbjudningar har hamnat på villovägar. Tycker att det är otroligt dåligt av posten!
    Hur gjorde ni med att skriva avsändare? Min m2b sitter just nu och gör små klisterlappar med vår adress på för att vi ska klistra dom på baksidan av kuvertet.
  • Johann­aTotte
    Äldre 8 Jul 22:27

    Där måste jag faktiskt säga att vi misslyckats... vi har inte skrivit någon avsändare på våra kuvert. Men o andra sidan så tycker man ju att de borde komma fram till adressaten. Alla adresser stämmer ju...
    men men...

  • Kärlek ger näring åt själen
    Äldre 9 Jul 11:17

    Vi skrev inte iheller någon avsändare. Jag håller med dig JohannaoTotte. Man tycker ju att de ska komma fram då.
    Men hädanefter så ska jag se till att alltid skriva avsändare.

    Förresten har någon av er börjat få skumma bröllopsdrömmar?? Jag har drömt en massa konstigt ngra nätter i rad *S* Senast i natt drömde jag om att jag skulle ha en vit jacka till bröllopet men det fanns ingen o jag blev totalt hysterisk *Asg*

    Undra om det är bröllopsnerverna som börjar

  • karmag
    Äldre 9 Jul 22:33

    Undrar vad ni ska ha över axlarna i kyrkan??....har ett dilemma...

  • hgav
    Äldre 10 Jul 10:18

    Hej, jag är oxå en oktoberbrud som hakar på denna tråd. Vi gifter oss den 11 oktober i Fjärilshuset i Hagaparken, Solna och våra inbjudningskort gick ut förra helgen ,så nu finns det ingen återvändo .Vi har OSA till en Hotmailadress och nu kan jag inte låta bli att gå in flera ggr / dag....
    trots att vi hittills endast fått 1 svar den vägen

  • Kärlek ger näring åt själen
    Äldre 10 Jul 14:21

    Jag kommer att ha en sjal som matchar min klänning


    karmag skrev 2008-07-09 22:33:29 följande:
    Undrar vad ni ska ha över axlarna i kyrkan??....har ett dilemma...
  • Johann­aTotte
    Äldre 10 Jul 16:07

    I kyrkan kommer jag låta min slöja vara enda täcket för mina axlar. Ute däremot ska jag faktiskt ha en svart sjal som min extra mamma har stickat.
    Jag ska nämligen ha ett svart sidenband i midjan på klänningen så det kommer att matcha lite:)

  • karmag
    Äldre 10 Jul 16:15

    Detta är väl lite löjligt men jag kan bara inte bestämma mig... har tidigare köpt Lillys bolero som matchar klänningen. Tycker att det är fint men känner att det "klär" ner min klänning. Har provat sjal men trivs inte....blir bylsigt, känns det som...Har tidigare inte velat ha slöja men har beställt en tunn, halvlång på ebay, billigt. haha tror att jag håller på att bli lite knas. Annars har jag INTE lyckats med att få iväg inbjudningarna. Får nog sitta ikväll och pyssla...tiden rinner iväg.

Svar på tråden oktober