• nossan

oktober

Tycker det verkar som alla andra månader har flera brudar och prat om bröllop, våra oktober trådar blir bara så tysta.
    Vart är ni och vart tar ni vägen??=)
    Är det bara jag som oktoberbrud som är så pratglad?

jag själv som ni säkert har sett gifter mig den 18 oktober i eskilstuna.
    Börjar bli lite nervös då det bara är 6 månader kvar, lång tid men ändå inte...hualiga.
    men ser fram mot det med glädje=)

så kom igen nu oktoberbrudar, visa att vi finns oxå=)))))

• Svar på tråden oktober
  • Kärlek ger näring åt själen

Jag har fått min RING!! hihi o mitt löshår

• sockerbollen

Till helgen ska vi till idre och kolla lokaler. Vi har två offerter kvar som vi väljer mellan och min m2b ville att vi skulle se ställena live innan vi valde. Tänkte passa på att ringa församlingen och fråga om vi kan få kolla på de olika kyrkor som finns, det är bara 3 eller fyra tror jag. Det ska bli så kul att åka upp!!! Hurra, hurra!

Förhoppningsvis kan inbj.kort skickas nästa vecka då vi bestämt oss - allt är inköpt till dem, bara att skriva in de ngt viktiga informationsdetaljerna plats, tid och datum...sedan kan de postas!

Sockerbollen ska ni gifta er i Idre?? Wow de har sååå fina fältkyrkor där uppe

• sockerbollen

Kärlek ger...Ja, det blir Idre. Har hört att det finns två fjällkapell och några "vanliga" kyrkor. Ikväll ska jag försöka få tag i ngn från församlingen för att kolla om kyrkorna är öppna. Var ska ni gifta er då?

• MrsNorell2b

Mrs Fr:
    Jag har bjudit mina bröder som jag inte haft någon kontakt med och till dem bifogade jag ett brev där jag skrev att eftersom att jag inte vet hur det står till med respektive så är det bara att meddela vid o.s.a. om det är så att de har en partner som vill följa med och sedan skrev jag att hon (eller han :D) naturligtvis också var hjärtligt välkommen.
    Men det är ju självklart enklare att ringa och fråga...:D

• JohannaTotte

Nu är det inte långt kvar till Oktober. Jag börjar bli lite nervös faktiskt. Tidigt att bli det kanske.. hehe

Men vad bör man ha fixat nu? Det enda som vi inte har fixat är var vi ska spendera bröllopsnatten...
    Men jag vet inte riktigt vad mer jag kan ha glömt!

• sockerbollen

Så himla kul när det är bra service på hotell! Vi har ju två offerter att ta ställning till. När vi informerade att vi kommer upp i helgen för att kolla in de två ställen som vi väljer mellan bokade det ena stället om vårt rum utan balkong till en svit och det andra stället bjuder oss på middag! Nice, sån't gör mig glad! Det är ju viktigt att det är bra service för både vår del då vi vill göra så lite som möjligt dagarna innan och på bröllopsdagen (förutom att känna hur mkt vi älskar varandra såklart och säga ja!) och för våra gästers del. KRAM!

Och förresten - jag är så avundsjuk på alla er som fått iväg era inbjudningar, men jag tänker inte bli stressad...eller hur...

Sockerbollen Aha va kul Har ni varit där tidigare?
    Vi gifter oss i Småländska skogarna *hihi*
    Nja stressa inte Enligt ettiketen så ska man inte skicka sina inbjudningar förrens ca 6-4 veckor innan så du har gott om tid.. vi ville skicka ut dem tidigare så folk har en chans att planera lite mer

Johannatotte det är ju inte det 'skrattar* känner att nu börjar det verkligen bli "allvar"

• karmag

Vad tysta ni är.... solar och badar och struntar i sånt här...ha ha. En god idé! Jag fick dock ett ryck idag och anmälde oss till valskurs på Studiefrämjandet! Ska bli skoj!

• Mrs Fr

Pust!

Solar & badar och leker med barnen hela dagarn. Sen pysslar jag med inbjudningskorten halva nätterna. *trött*
    Snart ska dom dock postas, räknar med att bli klar i natt!

Svar på tråden oktober