hur kan man växa mer??
hej jag är 17år och vill växa mer finns det nått man ska göra eller ätta...:S
hej jag är 17år och vill växa mer finns det nått man ska göra eller ätta...:S
Det som kan tyckas konstigt, är att du både vill växa och gå upp i vikt och frågar lite mystiska frågor... Typ om man kan äta eller dricka eller ta medicin för att uppnå dina mål...
Jag vet tyvärr inte heller vad jag ska tro om dina intentioner. Men oavsett, så är mitt råd att konsultera en läkare.
ok
sany
hur mycket väger du?
efter 20-25 års ålder vänder det och då får du problem med att vikten på vågen har en tendens att öka hela tiden fast man knappt äter något och går på olika bantningsmeteoder .
Jag förstår dig hur jobbigt det kan vara. men du är ju lång jämfört med mig . Jag har mått jättedåligt över att vara så liten men som många skriver så får man lära sig att aceptera att man är liten. Numera tänker man på viktigare saker.
Det är tyvärr bara en läkare som kan hjälpa dig.
Ehhh....min dotter är 14 år och ska göra en utredning där tillväxthormon kanske ska sättas in.
Vad har du fått dina uppgifter ifrån?
Vilken otrevlig ton- läs inte inläggen då om du har behov av att därför undra om "folk spelar dumma eller korkade"...
Tänk om jag hade tyckt att du var "dum o korkad" som inte vet att det finns tillväxthormon som kan ges till kortvuxna- inte bara till personer med dvärgväxt- och att det visst kan upptäckas sent i livet och inte bara när man är barn...som du hävdar??
Suck...
...du tar dig friheten att bedömma åldern och seriositeten efter hur man i skrift formulerar sig?
Ingen bra egenskap alls...
Lady o Lufsen skrev 2008-05-03 10:10:38 följande:
Håller med!
Ursäkta att detta inte har nått med inlägget att göra men det finns de som har problem med att skriva. Finns de som har dyslexi, är döva (flyttar på orden) osv... Har inte bara med åldern att göra...
Ser då inte mkt fel i det hon undrade. Man vet inte allting i denna värld.... Jag gör då inte det!!!
Oj,det va juh inte alls meningen att göra nån upprörd,o ni har tydligen gjort egna tolkningar om min "ton",visst men kan missuppfatta mkt när man skriver o inte hör tonen men nu va det så att jag tycker den här pesonen e helt oseriös i sin fråga,vilket e helt min åsikt,o det får man ha?Har man läst allt hon skriver så tolkar JAG att hon e oseriös för hon ändrar sina uppgifter flera ggr,hur gammal hon e osv osv.Jag vet att det finns tillväxthormoner men helt allvarligt,fråga en sån fråga på ett bröllopsforum??Det är en läkaren beslut att ta om en person behöver tillväxthormon det kan inte en privatperson i ett forum avgöra,om nu den här personen lider av sin längd så ska man vända sig till en läkare istället,elr har jag helt fel?
Anledningen till att jag tror att den här personen är tonåring e för att ungdomarna använder vissa ord som vi vuxna inte gör,man kmr till en pungt i livet då man anser sig sj vuxen o beter/skriver vuxet,o jag vet hur en dyslektiker skriver,har ett barn som har det felet o flera i min omgivning.Så,ni har egen åsikt o jag har min,o jag tycker Sany e oseriös o jag e inte elak för det,för det har jag ingen anledning att vara.
Från början påstod sig TS vilja växa i sin brudklänning som var för stor. Bröllopet skulle stå, om jag int missminner mig helt, inom en vecka från nu ungefär. Det börjar bli lite sent för den saken nu. Undrar också vart dessa inlägg tog vägen. Naturligtvis blir man ifrågasättande inför någon som hela tiden lämnar totalt olika besked om saker. Vi som följt hennes trådar har nog reagerat lite till mans på det hon skriver utan att för den skull nedvärdera hennes sätt att uttrycka sig på i skrift.
Fast det är ju inte det jag har lämnat kommentarer på...JAG har också följt alla hennes trådar och ifrågasätter inte huruvida ni kan vara misstänksamma eller tro att hon är ett troll- det kan jag förstå att man gör, MEN man får därför inte bete eller uttrycka sig hur som helst om personen ifråga...det var DET jag gjorde inlägg om.
OM ni misstänker att TS ljuger eller viglar...dvs är ett "Troll" så mata inte trollet då!?