• sany

hur kan man växa mer??

hej jag är 17år och vill växa mer finns det nått man ska göra eller ätta...:S

• Svar på tråden hur kan man växa mer??
  • lillamillan
    sany skrev 2008-04-14 22:32:35 följande:
    aa jag er 158cm
    1.58 är ju inte så jätte kort.
    Jag tror att sjukvården jobbar mer med dom som är under 1.50 för att dom ska få komma upp i längd lite.
    Det finns ju de som är onormalt korta i vuxen ålder.

Jag är inte alltid kortast men oftast...liten och söt kan bli tröttsamt i längden, men hellre det än ngt värre.
    Man blir inte alltid tagen på allvar och många tror att man är yngre än man är, och det är ju bra när man börjar bli ltie äldre :P
    Jag är 1.54
  • sany

hahah bra då men jag hoppas att jag växer lite till

• 26maj2007

även jag är kort är bara 1.50 sluta växa när jag var 10 år.

Det beror på vad man arver och när man hamnar i pubertet.

av många läkare har jag fått höra att man växer ca ett år efter man når in i pubertetn.

• sany

aha ok det kan väll stäma jag har beök läkare och rönkat ryggen och dom så att min muskler på tyggen är inte fördig växa och starka så dom säger att det kan hända att jag kan växa mer hoppas varkligen på det jag ska på sjukgymastik så ska se

• Kärlek ger näring åt själen

Naw vilken fin komentar Det är ju så sant

MyStyle skrev 2008-04-17 10:57:17 följande:
    till dem som kommenterat något har jag bara sagt vad min mamma sa till mig: Blommorna håller sig på marken...
  • Marsaphir Marlean

Njut av att få betala barnpris på bussen länge och slippa slå i huvudet i allt.

Säger jag som är 1,80 och har mer bulor i huvudet än vad du kan ana samt har betalat vuxenpris på bussen sedan jag var 11år. =(

• sany

Marsaphir Marlean skrev 2008-04-26 00:03:49 följande:

Njut av att få betala barnpris på bussen länge och slippa slå i huvudet i allt. Säger jag som är 1,80 och har mer bulor i huvudet än vad du kan ana samt har betalat vuxenpris på bussen sedan jag var 11år. =(
    oj då det var inte så bra jag önskar mig att vara 165-170cm
    hoppas att jag accepterar det med tiden att jag är bara 158cm lång
  • Lady o Lufsen

...du vet väl att den finaste o dyraste parfymen ALLTID kommer på SMÅ flaskor, va!?

• sany

Lady o Lufsen skrev 2008-04-27 20:49:41 följande:

...du vet väl att den finaste o dyraste parfymen ALLTID kommer på SMÅ flaskor, va!?
    TACK SÅ HEMSK MYCKET
Svar på tråden hur kan man växa mer??