hur kan man växa mer??
hej jag är 17år och vill växa mer finns det nått man ska göra eller ätta...:S
hej jag är 17år och vill växa mer finns det nått man ska göra eller ätta...:S
Japp, och jag som är 178 ville aspelut bli 180... Men det bidde inte sa. Jag slutade vâxa vid 15/16 nat.
asså men finns det inte nått man kan göta lr dryck äta
nej det finns inget du kan göra. Jobba med dig själv istället och lär dig tycka om dig själv precis som du är, jag lovar ingen bryr sig om hur lång eller kort du är, utan VEM du är! *veta* jag är också 1,58 lån eller kort? :P
Lär älska dig själv för den du är det är jäkligt svårt men inte en omöjlighet!
Herregud...går ni på det där?Sany:vad e frågan om?e du uttråkad elr bara ute efter uppmärksamhet?För så korkad kan du väl inte vara att du tror det finns nåt speciellt medel man kan äta elr dricka för att växa,förutom mat o vatten då?Ursäkta om jag verkar spydig m,men folk som spelar dumma elr korkade gör mig bara så matt
Det kan det väl finnas??! Det finns ju medel fôr den som INTE vill växa mer.. min kompis som var 185 när hon var 15 fick det. Att kosthallningen själv skulle göra ngn skillnad; nej det tror inte jag heller är sa vârst troligt.
Ja det finns hormonsprutor som man får när man är föör kort o det skulle läkarna redan upptäkt när hon va liten isåfall,att det ska finnas nån naturläkemedel etc etc finns ej...är jag den enda som tycker att den här pesonen prata BS att det bara handlar om uppmärksamhet elr nåt?
Nja med hänsyn till aldern - nyss 18 fyllda, sa tycker jag det later ganska normalt
mjo...om hon ens e så gammal m tanke på hur hon skriver,min dotter skriver så o hon e 13 :)blir bara så matt på oseriösa inlägg
om du har inte nått snällt att säga behöver du inte äns skriva
jag fattar inte vaarför är det konstig att jag vill växa mer