hur kan man växa mer??
hej jag är 17år och vill växa mer finns det nått man ska göra eller ätta...:S
hej jag är 17år och vill växa mer finns det nått man ska göra eller ätta...:S
Din längd faller inom vad som är att anse normalt. Så det är nog inte mycket att göra något åt. Du behöver nog hjälp att acceptera dig och din kropp som du är skapt. Dock är det ju möjligt att du växer någon centimeter till eftersom du bara är 17 år, men det är ju inte mycket i så fall.
Jag är 156 och 25 år. Jag har inte lidit av det, till dem som kommenterat något har jag bara sagt vad min mamma sa till mig: Blommorna håller sig på marken...
Men det är inte många som sagt nåt. Var lugn, du kommer att acceptera det med tiden. Det finns så mycket annat att oroa sig för här i världen, det kommer med åldern
ok
hoppas
som det ser utt finns det inget man kan göra
Längden avgörs (tyvärr) av arvet. Själv är jag som min mor - 153.
a men min mamma är 171cm min pappa är 170cm så jag vill också minst 165cm
Arvet går längre än bara till föräldrarna. Min mamma och jag är ungefär lika långa, men min syster är längre (som min far). Min morbror är betydligt längre än min mor, trots att både mormor och morfar var korta. Men som sagt, kanske deras föräldrar i sin tur var längre.
Och som någon skrev har man inte växt färdigt vid 17. Haka inte upp dig på din längd. Ät sunt, motionera och njut av livet är mina råd.
jag är 20 år, väger 47 kg och ca 162 cm lång. Brås nog på mina föräldrar som också är korta. Har du korta föräldrar finns det tyvär stor möjlighet att du också blir kort. Men lev livet ett tag som tonårsmorsa säger och vänta med medicinerna tills du växt klart.
ok...