Du läste nog inte hennes förra inlägg, SaraAngelica.
Hon visste inte ens om henne när de skickade ut inbjudningarna. Hur kan man bjuda någon som man inte ens vet om att hon existerar?
Ett bröllop är oxå en glad och känslig tillställning, som handlar om relationer. Den är nog särskilt käslig för ens föräldrar. JohannaoBjörn har tidigare förklarat att det var bara någon månad sedan skilsmässan. Och jag kan bara tala utifrån mig själv, men hade det varit min familj så hade jag tänkt på min mamma innan pappas nya. Min mamma skulle inte behöva vara upprörd eller ledsen för att pappa tar med en ny kvinna. De har ju levt ett helt liv tillsammans (mina föräldrar alltså) och man kan ju bara ana hur det skulle kännas att se någon man spenderat hela sitt liv med med någon annan, på något så känsligt som ens dotters bröllop.
SaraAngelica skrev 2008-04-07 11:46:57 följande:
Jag tycker inte att det hör till saken om man har träffat personen ifråga ett visst antal gånger eller inte. Pappas nya kvinna ingår i familjen oavsett hur relationen är.Étt bröllop är som sagt ett ypperligt tillfälle att träffa nära och kära OCH lära känna nya personer som ska ingå i familjen. Skulle denna kvinna sabotera och förstöra hela bröllopet om hon blev inbjuden?