Skor skor... visa era skor!
Skor är ju det bästa av allt! Själv letar jag efter skor med rundad tå? Några tips?? Kanske inte just en "standard"-sko i siden som man brukar se...
Visa era skor vettja!
Skor är ju det bästa av allt! Själv letar jag efter skor med rundad tå? Några tips?? Kanske inte just en "standard"-sko i siden som man brukar se...
Visa era skor vettja!
Hm, bild på mina finns i Galleriet. Glömde skriva det.
Mina är från scorett och så sköna och snygga att jag skulle vilja börja använda dem idag! Känns helt rätt till min klänning som går lite i silver!
Bild på mina skor finns i mitt galleri. Köpte dem på www.littlefairies.se/
Mina skor finns att titta på i mitt galleri. Dessa kommer från e-bay (USA)
Jag har valt ett par med öppen tå. Finns i mitt galleri. Love them
Mina skor finns i galleriet och på min blogg: starwoman.blogg.se/
//Anna
Rangatanga, hittar inte.. Men lycka till med försäljningen av en finfin bostad! Har köpt samma vackra ringar som dig fast från Sandberg. Otroligt god smak du har .
Åh TACK! Så du fann du inte skorna? Här är en länk: starwoman.blogg.se/1205778903_brudskorna.html
bild på skorna finns i mitt galleri:)
Rangatanga, nu har jag hittat dem . Ser jättefina ut de också!
Mina skor finns i mitt galleri. Jag älskar dem!! Är dock lite orolig över hur det ska gå med den höga klacken och det blir ju extra vingligt på nervösa ben med slingback!! Men det ska nog gå bra!!
Funderar skarpt på att ha dom jag lagt in i mitt galleri.Iallafall är det m2b´s favoritval på mina fötter