• Grodan81

Skor skor... visa era skor!

Skor är ju det bästa av allt! Själv letar jag efter skor med rundad tå? Några tips?? Kanske inte just en "standard"-sko i siden som man brukar se...

Visa era skor vettja!

• Svar på tråden Skor skor... visa era skor!
  • hummledummle

mina finns i mitt galleri,vinröda lågskor

• lillP

jag vill inte heller ha klack och också bestämt mej för ballerina.

cutefjant skrev 2008-03-05 20:59:38 följande:
    Jag har sagt det hela tiden men jag är icke intresserad av höga klackar eller klack alls på mitt bröllop...så jag har bestämt mig för en ballerina med kanske några söta siden band eller såå... alla säger till mig att nej det kan du inte använda..men jag har bestämt mig är jag udda??!
  • Trisen

Mina skor finns i galleriet. Är så glad för jag har lite börjat gå in dem och de är supersköna

• be happy

Åh! Jag gillar! Vilken affär/vilket märke är det?

NEoMA skrev 2008-03-06 23:51:45 följande:
    De skorna jag hoppas ha (de har inte hunnit komma ut i affären ännu) finns i mitt galleri.
  • NEoMA

Skorna kommer säljas i Bianco-butikenra för typ 400kr men har som sagt ej hunnit komma in riktigt ännu, det finns däremot att beundra på deras hemsida

be happy skrev 2008-03-07 09:00:28 följande:

Åh! Jag gillar! Vilken affär/vilket märke är det?
  • Bröllop 2008

Hej Trisen, va snygga skor! Vad är det för märke, ser inte det på din bild? Var köpte du dem?

• be happy

De ser sköna ut... man kan ju hoppas! Klacken ser dessutom bra ut för mig. Jag börjar få lite lätt panik över att inte ha fixat skor än så jag kunnat gå in dem! :-O

NEoMA skrev 2008-03-07 10:06:53 följande:
    Skorna kommer säljas i Bianco-butikenra för typ 400kr men har som sagt ej hunnit komma in riktigt ännu, det finns däremot att beundra på deras hemsida be happy skrev 2008-03-07 09:00:28 följande:
  • Froggys

Här kommer mina skor som jag hämtade i veckan! Finns i galleriet.

• Soon to be Mrs P

NEoMA: tack för tipset om Bianco! Jag vill inte ha vita sidenskor eftersom man aldrig kommer att använda dem igen, så jag gick igenom alla skobutiker jag hittade i Paris när jag var där för ett tag sen och hittade inte ett enda par jag tyckte om! På Biancos hemsida hittade jag minst 8 par!!! Så tack för tipset, ska ta mig till närmsta Biancoaffär redan i helgen! :)

Svar på tråden Skor skor... visa era skor!