Skor skor... visa era skor!
Skor är ju det bästa av allt! Själv letar jag efter skor med rundad tå? Några tips?? Kanske inte just en "standard"-sko i siden som man brukar se...
Visa era skor vettja!
Skor är ju det bästa av allt! Själv letar jag efter skor med rundad tå? Några tips?? Kanske inte just en "standard"-sko i siden som man brukar se...
Visa era skor vettja!
mina finns i mitt galleri,vinröda lågskor
jag vill inte heller ha klack och också bestämt mej för ballerina.
Mina skor finns i galleriet. Är så glad för jag har lite börjat gå in dem och de är supersköna
Åh! Jag gillar! Vilken affär/vilket märke är det?
Skorna kommer säljas i Bianco-butikenra för typ 400kr men har som sagt ej hunnit komma in riktigt ännu, det finns däremot att beundra på deras hemsida
be happy skrev 2008-03-07 09:00:28 följande:
Hej Trisen, va snygga skor! Vad är det för märke, ser inte det på din bild? Var köpte du dem?
De ser sköna ut... man kan ju hoppas! Klacken ser dessutom bra ut för mig. Jag börjar få lite lätt panik över att inte ha fixat skor än så jag kunnat gå in dem! :-O
Här kommer mina skor som jag hämtade i veckan! Finns i galleriet.
NEoMA: tack för tipset om Bianco! Jag vill inte ha vita sidenskor eftersom man aldrig kommer att använda dem igen, så jag gick igenom alla skobutiker jag hittade i Paris när jag var där för ett tag sen och hittade inte ett enda par jag tyckte om! På Biancos hemsida hittade jag minst 8 par!!! Så tack för tipset, ska ta mig till närmsta Biancoaffär redan i helgen! :)
Här är mina skor, jag är så nöjd kom över dem på rean. Hade kostat 1295:- jag gav 448:-
www.brollopstorget.se/hem/aj_080726/galleri.php