• Grodan81

Skor skor... visa era skor!

Skor är ju det bästa av allt! Själv letar jag efter skor med rundad tå? Några tips?? Kanske inte just en "standard"-sko i siden som man brukar se...

Visa era skor vettja!

• Svar på tråden Skor skor... visa era skor!
  • Bling75

Har bild på mina i galleriet. Det är ballerina utan häl - passar bra på stranden.

• Äntligen är det min tur

Mina finns sist i mitt galleri!

• Grodan81

Åh vilka söta små ballerina! Kan tänka mig att de passar bra på stranden... Vart fick du tag på dom?

Bling75 skrev 2008-03-09 01:17:55 följande:
    Har bild på mina i galleriet. Det är ballerina utan häl - passar bra på stranden.
  • Bling75

De kommer från LaRedoute och är nog de billigaste par skor jag har köpt i mitt liv.

Grodan81 skrev 2008-03-09 11:29:04 följande:
    Åh vilka söta små ballerina! Kan tänka mig att de passar bra på stranden... Vart fick du tag på dom?
  • JoyPho

Vad tycker ni om mina skor?! Kolla i mitt galleri! Jag är jättenöjda med dom!

• carand

Jättesnygga JoyPho!!!

Jag hittade skor idag på Din Sko. Finns i mitt galleri.
    Jag är super nöjd med dom.

• Anettan73

*Mina finns i galleriet. Laura från Rainbow. Skönase skon jag haft!!

• stfa

Många vita brudskor går lätt att färga efter bröllopet. Mina ska bli svarta.

Soon to be Mrs P skrev 2008-03-07 14:20:30 följande:

NEoMA: tack för tipset om Bianco! Jag vill inte ha vita sidenskor eftersom man aldrig kommer att använda dem igen, så jag gick igenom alla skobutiker jag hittade i Paris när jag var där för ett tag sen och hittade inte ett enda par jag tyckte om! På Biancos hemsida hittade jag minst 8 par!!! Så tack för tipset, ska ta mig till närmsta Biancoaffär redan i helgen! :)
Svar på tråden Skor skor... visa era skor!