• Grodan81

Skor skor... visa era skor!

Skor är ju det bästa av allt! Själv letar jag efter skor med rundad tå? Några tips?? Kanske inte just en "standard"-sko i siden som man brukar se...

Visa era skor vettja!

• Svar på tråden Skor skor... visa era skor!
  • Jen82

Kolla på mitt galleri, ps jag har mini fötter strl 36 i vanliga fall men nu verkar strl större så nu drar jag 33 i fin skor och stövlar..

• MrsDilley

Mina har runt tå, själv tycker jag de är helt underbara. Bild finns i mitt galleri. De är köpta på ebay, liknande finns på www.cutesygirl.com
    Lycka till

• Grodan81

Jag funderar på att köpa både ballerina och höga klackar så att man har något å byta med när festen sen drar igång...
    Inget fel i ballerinadojjor säger jag!

Tack för alla snygga tips!

cutefjant skrev 2008-03-05 20:59:38 följande:
    Jag har sagt det hela tiden men jag är icke intresserad av höga klackar eller klack alls på mitt bröllop...så jag har bestämt mig för en ballerina med kanske några söta siden band eller såå... alla säger till mig att nej det kan du inte använda..men jag har bestämt mig är jag udda??!
  • misstrixie

Bild på mina finns i galleriet.

• 2580

Kan ni ge lite tips pa var man kan kopa skor.

• ROM2008

Även mina finns nu i galleriet . Funderar dock på att köpa mig ett par ballerina skor också så jag kan dansa rejält även med lite skumpa innanför västen .

• bruden08

Mina finns i galleriet dock inte med rund tå utan spetsig

• NEoMA

De skorna jag hoppas ha (de har inte hunnit komma ut i affären ännu) finns i mitt galleri.

Svar på tråden Skor skor... visa era skor!