Skor skor... visa era skor!
Skor är ju det bästa av allt! Själv letar jag efter skor med rundad tå? Några tips?? Kanske inte just en "standard"-sko i siden som man brukar se...
Visa era skor vettja!
Skor är ju det bästa av allt! Själv letar jag efter skor med rundad tå? Några tips?? Kanske inte just en "standard"-sko i siden som man brukar se...
Visa era skor vettja!
Jag har inte dessa, men de är mina favoriter i nuläget. :)
www.melodyshoes.com.hk/images/photo/465f6df541d6fc8975a18da22eb971c2MR-003_l.jpg
Kolla på mitt galleri, ps jag har mini fötter strl 36 i vanliga fall men nu verkar strl större så nu drar jag 33 i fin skor och stövlar..
Mina har runt tå, själv tycker jag de är helt underbara. Bild finns i mitt galleri. De är köpta på ebay, liknande finns på www.cutesygirl.com
Lycka till
Jag funderar på att köpa både ballerina och höga klackar så att man har något å byta med när festen sen drar igång...
Inget fel i ballerinadojjor säger jag!
Tack för alla snygga tips!
Bild på mina finns i galleriet.
Kan ni ge lite tips pa var man kan kopa skor.
Även mina finns nu i galleriet . Funderar dock på att köpa mig ett par ballerina skor också så jag kan dansa rejält även med lite skumpa innanför västen
.
Mina finns i galleriet dock inte med rund tå utan spetsig
De skorna jag hoppas ha (de har inte hunnit komma ut i affären ännu) finns i mitt galleri.