• totte38

Luleåbrudar var är ni?

Dags för en ny tråd med luleåbrudar tyckte jag! Någon som har bra tips på lämpliga bröllopsmottagningslokaler kring Luleåtrakten?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-12 10:58
    Hej! Kul med Luleåbrudar!

Vi ska gifta oss först den 15 aug 2009, så det är ju ett bra tag kvar men tycker det är sååå kul att fundera och planera så jag har redan börjat lite smått!

Vi ska gifta oss i gammelstadskyrka. Sen vill vi ha mottagning samt catering,liveband m.m. för ca 50 gäster. Bör finnas möjlighet till boende i närheten till dem som kommer långväga ifrån.

funderar även på överraskningar, gillar dem...om man skulle kunna ha ngt kul på festen, typ att man kommer inflygande dit i helikopter eller något sådant så såna tips är jag även tacksam för...

• Svar på tråden Luleåbrudar var är ni?
  • kassandra

ja du var då riktigt duktig på tårtor !!
    så finna dom var du ska väl göra din egen eller hur!!

• Vicka81

kassandra: japp. det ska bli superkul att få den tårta jag precis vill ha själv

• kassandra

hejsan har ni tänkt på att alla bröllopstorget träffar är i södra sverige är inte det trist!!!

• kassandra

hej alla hur går alla härliga planeringar ?
    Var och kolla på en tårta och den gick på ca 2000 kr 40 bitars.
    Ska ringa frisören i dag .
    Har ej hittat en snygg buket det är svårt vad har ni för buketter ? o Man är så nervös hihi någon mer som e det.........

• kassandra

Vicka81: Min M2b ska ha en beig kostym och slips vit skjorta. Dottra ska ha ljus rosa linne klänning med beiga
    broderier .
    sonen ska ha beige kostym i linne och vit skjorta och rosa slips.

• kassandra

hejsan ska någon av er gå på BRÖLLOPSMÄSSAN på växtriket i morgon onsdag 9 april kl 18-21 dom ska tipsa om allt rörande bröllopet ! Jag ska då gå ditt och gotta mig i allt fint ! Vi kanske ses där kram kassandra!

• totte38

Vicka81: Guud vilka tårtor, var in och kollade på dina bilder!?
    Jag har inte läst hela tråden med din tårtbakgrund men tar du beställningar? Du jobbar på konditori eller? Är de lika goda som de ser ut så kan du få göra vår bröllopstårta!?

go helg flickor!

• Vicka81

Totte: Jag är ingen konditor, bara hobbytårtmakare Jag kan absolut baka på beställning! Inboxa mig om önskamål bara!

• Vicka81

Kassandra: Min Lovisa ska oxå ha ljusrosa linneklänning. Kanske samma? Kolla mitt galleri

• kassandra

nästan samma fast hon har en kant med broderade blommor längst ner . den är från ellos vist vi köppte förra året du har årets modell.:)

Svar på tråden Luleåbrudar var är ni?