• MrsS

Våra bilder

Stress och sena nätter
    30/6
    tidig morgon
    regn
    frisör
    regn
    fotografering
    regn
    sol
    tager du? Jaaaa
    ris
    kramar
    underbar mat
    underbara tal
    underbara gäster
    underbar fest
    fest hela natten
    Lycka!!!

Det var historien om mitt livs hittills bästa dag. Om någon är nyfiken på bilder så finns de här: www.granhed.se/sander
    Klicka på en bild för att komma vidare till nästa.

• Svar på tråden Våra bilder
  • Waersta

MrsS: Hm.. en vass kamera alltså..
    kanske det finns sånt objektiv till min Nikon med. Tackar!

• Waersta

4600:- kanske inte riktigt vad jag tänkt betala för ett objektiv. Men en trådutlösare borde inte vara så dyr..

• Fillifjonkan80

helt underbara bilder. Ni är verkligen snygga, älskar ditt hår, din klänning, allt! Sött men ändå tufft!!! Kul!

• Ladye

Aha.... vad kostar det att syupp en klänning ca. Det kan ju vara värt att göra eftersom jag inte hittar det jag vill ha någon annan stans=)

• brud 070901

du är sååå Coool

allt var skitsnyggt!!!!

• Ladye

Skulle du vilja skicka mig en bild på klänningen så jag kan ha i åtanke om jag ska göra en själv?

då vore jag evinerligt tacksam=)

westh_e@hotmail.com

• Lilla_Hemlig

Vi kommer också bli fotade av Per-Arne! Är ni från K-holm? Känner inte igen er iallafall.

• angelsson

Tokcoolt är det enda ordet jag kommer på, blev helt mållös av era bilder... Grattis!

• DetOrdnarSig

Vilka fina bilder! Alla ser ut att ha så ROLIGT. Och jag älskar snapshot-idéen. Inspirerande!

• ElenaMaria

Ursnygga bilder! Ni var verkligen jättefina

• Mrs Marley

Vilka underbara bilder!!!!

• Ester W

Jätte fina bilder MrsS. Vi blev oxå fotade av Per-Arne och vi hämtade korten i veckan, vi blev jätte nöjda, han är ju bara bäst. Men din man är ju oxå duktig på att fota...

• MrsS

Tack alla! Vad gulliga ni är.

Ladye: Mailade en bild till dig, en där klänningen syns ganska bra.

Lilla_hemlig: Japp det är vi.

Ester W: Ja P-A är verkligen superduktig. Ska hälsa Mr S och berätta vad du sa, då blir han glad.
    Var det din man som hade kilt? Såg de bilderna hos P-A och sen här så det är den enda andra k-holms bruden jag har hittat här. Ni var superfina. Min kompis pojkvän kille vill ha kilt när de gifter sig men hon förbjuder honom. Kan jag få url'en till er sida och visa henne hur coolt det faktiskt är?

• MrsS

min kompis kille alltså... Blev lite många ord där.

• FruÖlandstok

hoho.. typsikt.. nu vill jag inte gifta mig längre.. vill ha ert coola bröllop ;) underbart med snapshots å för å inte tala om ert efterrättsbuffébord..

å för att inte tala om din underbar hårfärg.. underbara ni var! mkt underbart det blev.. men ja.. det sammanfattar vad jag tyckte..

• Ester W

Mrs, ja det var min man som hade kilt, han var sååå stilig tycker jag. Tala om för din kompis att det är stiligt med kilt .
    Vår hemsida med bilder är:
    asa-paul.weddingannouncer.com

• 7909

Hej.
    Jag undrar lite om din klänning? vart har du köpt den? Jag vill ha en kortare variant och tycker att din var ursnygg!!

• brud  nästa år

Åh vilka underbara bilder!!!!!!
    vilket coolt bröllop!!!!!!!
    VILL HA!!!!!!!!!!!

GRATTIS ni har verkligen lyckats

• MrsS

FruÖlandstok: Haha tack, jag är helt övertygad om att ert bröllop kommer att bli/blev minst lika lyckat.

Ester W: Tack, ska visa henne

7909: Jag har ritat den och låtit en sömmerska sy upp den åt mig så tyvärr finns den inte att köpa någonstans.

Brud nästa år: Haha, rolig kommentar. Tack snälla du.

Svar på tråden Våra bilder