• MrsS

Våra bilder

Stress och sena nätter
    30/6
    tidig morgon
    regn
    frisör
    regn
    fotografering
    regn
    sol
    tager du? Jaaaa
    ris
    kramar
    underbar mat
    underbara tal
    underbara gäster
    underbar fest
    fest hela natten
    Lycka!!!

Det var historien om mitt livs hittills bästa dag. Om någon är nyfiken på bilder så finns de här: www.granhed.se/sander
    Klicka på en bild för att komma vidare till nästa.

• Svar på tråden Våra bilder
  • lottentotten

Jag känner dem som har jobbat, jobbar i Hemsedal såsom Ninna och Andreas, och Camilla o David som jag skrev på din hemsida en gång innan.
    Jobbar i Hemsedal och har numera Andreas gamla lägenhet.

• MrsS

lottentotten: aha, du har inte samma nick som du hade då men hade jag tänkt ett steg till hade jag kanske fattat.
    Vi bodde i det röda lilla huset mittimot kommunehuset, tror att Ellinor bor där nu. Saknar Hemsedal så att jag håller på att dö.

M.O:s älskling: Haha, det där var den sötaste kommentaren. Vi hade valfri klädsel så gästerna var "så där coola" av sig själva.

Tack för alla era fina kommentarer.

• Fru Karisma 070707

Härlig bilder...och färger!!!
    Smaskigt , ditt röda hår o den rosa buketten.
    Vackert!

• prinsessan_

Du ser ut som hämtat ur en 50-tals film. Jättevacker. Var har du hittat den där underbara bröllopsklänningen?

• lottentotten

Aha, det huset, det verkar vara ett helt okey ställe. Det är alltid det eviga bekymret var man ska bo, har bytt boende varje säsong fram till nu men nu vet jag var jag ska bo i vinter
    Förstår att du saknar Hemsedal, jag har ju inte lyckats slita mig, blir min elfte säsong i vinter, varav den sjunde i Hemsedal!
    Men du kanske var där fast?

• Ida80

Jättefina bilder! Det ser ut som att ni hade en helt fantastisk bröllopsdag :)

• mooogn

Den bästa bröllopsberättelsen jag läst (eller den enda jag orkat ta mig igenom)

Nu skall jag kolla bilder

• mooogn

Nej men hej! Nu känner jag ju igen dig från gamman

Kul att se fler bilder. Ni var sååå fina! Hade velat att min m2b också skulle ha svart smal slips på bröllopet men han tycker att det är för mycket begravning Nåja, det löste sig med en hundtandsmönstrad istället *S*

• helenekl

Wow vad fina ni är på bilderna!
    Grymt häftig ton på ditt hår, är det äkta?

• Augustibrud 2008

Såå fina ni var o vilken hemsidan, wow!!!
    Otroligt häftiga trycksaker o bordspl.hjärtan!
    Jobbar du inom reklam kanske?

Svar på tråden Våra bilder