• MrsS

Våra bilder

Stress och sena nätter
    30/6
    tidig morgon
    regn
    frisör
    regn
    fotografering
    regn
    sol
    tager du? Jaaaa
    ris
    kramar
    underbar mat
    underbara tal
    underbara gäster
    underbar fest
    fest hela natten
    Lycka!!!

Det var historien om mitt livs hittills bästa dag. Om någon är nyfiken på bilder så finns de här: www.granhed.se/sander
    Klicka på en bild för att komma vidare till nästa.

• Svar på tråden Våra bilder
  • jadam070707

Bilderna är härliga! Roliga! Du ser fantatisk ut!
    Visst är det härligt att vara gift!!

• moe

Tack för info. Det var just det jag var rädd för, att jag skulle behöva sy själv... ;)

Har varit på jakt efter panellängder, men inte hittat några som är så smala....

Får leta vidare, snyggt är det i alla fall =)

• Amaya

Kan bara hålla med alla andra, jättefina bilder och ditt hår är helläckert

Vart har du köpt paraplyerna? Befarar att det kommer att regna på vår dag så jag är ute efter liknande paraplyer.

• Waersta

Jättefina kort!! Godiset, hade ni det som efterrätt? Skulle passa oss perfekt eftersom vi äääälskar godis, framförallt choklad.

• MrsS

Tack för alla rara kommentarer! Jag blir jätteglad.

Amaya: Ingen aning, det var min man som köpte dem. Tror att det var på en vanlig handsk/väsk affär här i stan.

Waersta: Vi hade chokladsoppa med vit chokladmousse och jordgubbar i balsamvinäger (tror jag att det var) som dessert. Resten av kakorna och godiset var bara en bonus som också serverades på dessertbordet.

• JRA

Vilka fina bilder och ditt hår, älskar färgen :)Vissa av era gäster känner jag igen. Eran mat fixade ni allt själva eller hade ni Catering?

• rosesarered

Vilka fina bilder! Speciellt den med bilden i bakgrunden, det var lite gammaldags romantik över den bilden.
    Jättetjusig dukning och dekoration=)

• Waersta

Snapshoten var ju underbara!!
    Vad använde ni för kamera? Tänkte på objektivet.. eftersom bilderna blev "runda"

• Ladye

Vad har du hittat din klänning? Den är helt fantastisk och jättefina bilder.
    Det är ju en sådan klänning jag har letat ihjäl mig efter...
    Så vart är den köpt och vad heter märket/modellen.
    Grattis och lycka till med äktenskapet=)

• MrsS

JRA: Kul! Vilka känner du igen?
    Vi hade en kock som kom och lagade all mat på plats.

rosesarered: Tack

Waersta: Ja de är jag jätteglada att vi tog, eller att gästerna tog snarare. Vi använde en canon 1ds eos med ett sigma 15mm fisheye-objektiv + trådutlösare.

Ladye: Tack snälla. Klänningen är uppsydd hos en sömmerska efter mina skisser.

Svar på tråden Våra bilder