• MrsS

Våra bilder

Stress och sena nätter
    30/6
    tidig morgon
    regn
    frisör
    regn
    fotografering
    regn
    sol
    tager du? Jaaaa
    ris
    kramar
    underbar mat
    underbara tal
    underbara gäster
    underbar fest
    fest hela natten
    Lycka!!!

Det var historien om mitt livs hittills bästa dag. Om någon är nyfiken på bilder så finns de här: www.granhed.se/sander
    Klicka på en bild för att komma vidare till nästa.

• Svar på tråden Våra bilder
  • MrsS

Augustibrud 2008: Smickrande men nej, jag är sjuksköterska.

FRUhelenekl: Håret är äkta men färgen är det inte.

mooogn: Hundtandsmönster är ju också coolt. Det var många som innan muttrade om begravning när vi sa att han skulle ha svart slips men jag tycker det är skitsnyggt.

lottentotten: Ja jag var där året runt. Kommunenen fixade bostad eftersom att jag jobbade åt dem så för oss var det inga problem men jag vet hur svårt det kan vara. Är det du som höll i step-up och aerobicskurserna?

prinsessan: En sömmerska sydde upp den till mig efter mina skisser.

• lottentotten

Nej, det är en annan tjej, hon jobbar på bokingen, fast vi har samma namn.
    jag jobbade i skidskolan fram till för tre år sedan, numera är jag i patrullen istället. Mer skidåkning
    Jobbade du där när Espen var läkare?

• MrsS

lottentotten: ja, jag minns honom svagt men han var väl inte där så länge har jag för mig? Det var den långa killen från Oslo? En polare till Camilla?
    Min arbetskamrat Helenas (tror jag att hon heter...) man jobbar i patrullen. De har en son som heter Alvin. Vet du vem jag menar?

• lottentotten

MrsS: Japp, det var han. Tränade några gånger med honom i "träningsrummet". Har var tom mer träningsgalen än mig *S*
    Jag vet vem du menar, vår alldeles egen uppfinnarjocke Gunnar.

• moe

Vilka läckra bilder!! Kul att se!!!

Måste fråga var du hittat det bruna tyget till löparna på bordet? Är själv på jakt efter samma upplägg, men vet inte vart jag ska leta....

• MrsS

moe: Tack så mycket. Löparna fick jag av min bästa vän, tjejen med svart hår och röd prickig klänning. De är sydda av några gamla gardiner hon hade och hon mindes inte var hon hade köpt dem. Chokladbrunt linnetyg. Kolla på typ Rusta eller Jysk. Det kan tänkas att de har billiga linnevepor som du skulle kunna använda som löpare.

• bridesilly

Jättefina bilder, älskar färgen på ditt hår, det bryter med det vita perfekt SNYGGT

• linda2008

jätte fina hjärtan. hur gjorde du dem? och vad var det i asken?

• MrsS

Johanna27 & bridesilly:

linda2008: Det är frigolithjärtan från Panduro som jag har delat i två, spacklat, målat och gjort en banderoll av papperslera som lackats och därefter fått namnet textat på sig för att kunna användas som placeringskort. Burkarna köpte jag på e-bay och i dem låg peps, de där chokladmintkulorna i rosa, vitt och mintrgrönt du vet.

Svar på tråden Våra bilder