Hur lång e en vanlig peniz?
Mina funderingar.. nån som kan dela med sig sin kunskap kanske?
hur lång är en vanlig penizz
när man säger att nån är välutrustad, hur lång betyder det att den är då??
Mina funderingar.. nån som kan dela med sig sin kunskap kanske?
hur lång är en vanlig penizz
när man säger att nån är välutrustad, hur lång betyder det att den är då??
Hahah vilken rolig tråd.
Min M2B mätte när han var omkring 18-19, kanske dags för en ommätning;)
Men han tittade lite undrande på mig när jag frågade och berättade då glatt om statistiken härifrån, som han dessutom fick se själv. Kommentaren blev hmmm en tumstock är 2m inte 3meter lång.
:D :D :D
HAn är rolig han:D
18-19 år vill säga;)
Pärlhönan - Typiskt kille, tumstocken var det som var mest intressant! ;):D Lite charmigt! Å han har ju helt rätt! :)
Hahaha!!!!
Tänk att mitt inlägg var den som drog hans uppmärksamhet. *yeah*
Jaså? tänkte inte på 3m låter för osannorlikt. Anv aldrig en sån vanligtvis. :?:D:D
Tummen upp för jocelyn, som påpekade så bra att killens peniz kvinnliga motsvarighet är brösten. Vi har ju trots allt våra könsorgan på samma ställe ;) Kanske mer intressant att veta vad killarna tycker om djupet då...istället för storleken på brösten.
Pärlhönan: Tumstock..haha..den var klockren...sååååååååå...."killigt".
Jag menade inte att killens peniz kvinnliga motsvarighet är brösten. Utan hysterin kring dessa två sakerna.
Hur ofta nämner vi kvinnans underliv?
Om man jämför diskussionen kring snoppar med "snippor" så blir det ju en ännu skevare bild. Enligt min sambo diskuteras det senare sällan - det är möjligen friseringen och inte storlek eller utseende i övrigt. Det går ju inte riktigt att jämföra en diskussion om håransning med en om en kroppsdels storlek och generella utseende - det första kan man göra något åt, om man vill, men att försöka påverka det senare innebär stora risker.
För mig känns det mer naturligt att jämföra diskussionerna om kvinnobröst med snoppar - båda är symbolbärande för maskulinitet jämte feminitet.
Däremot poppar det ibland upp en massa tyckande om trångheten hos kvinnor som fött barn. Jag har hört saker som "det är som att vispa runt en baguette i Globen", vilket inte kan kännas kul för kvinnan i fråga ...
Sjatiir - Det var väl ändå en ganska uppenbar sak. Det var inte riktigt det diskussionen handlade om.. Självklart hör man även killar prata om tajta vs. slappa tjejer osv, vilket då skulle vara motsvarigheten. Men, det diskuteras inte lika flitigt, lika nedvärderande samt att vi tjejer faktiskt kan påverka situationen genom knipövningar osv. Det är inget som vi som personer behöver känna oss mindre värda pga. Men allt tjat och strl och alla taskiga kommentarer till alla dom killar som är mindre välutrustade, som dom dessutom inte har någon möjlighet att påverka. Det tycker jag är ganska vidrigt!..
Pickolina
Psykisk mobbning då alltså! :o
Min man skickade denna länken till mig, helt ovetande om att jag följer er tråd med spänning...
Han vet att jag gillar hans "peniz", och gärna leker med den...
www.svd.se/dynamiskt/utrikes/did_15122310.asp