Hur lång e en vanlig peniz?
Mina funderingar.. nån som kan dela med sig sin kunskap kanske?
hur lång är en vanlig penizz
när man säger att nån är välutrustad, hur lång betyder det att den är då??
Mina funderingar.. nån som kan dela med sig sin kunskap kanske?
hur lång är en vanlig penizz
när man säger att nån är välutrustad, hur lång betyder det att den är då??
Tusse Boll
Tumstock får mig att tänka på sån där ihopfällbar mätstock i trä man fick ha i träslöjd. Den är ju upp emot 3m. :D:D:D:D:D
Imponerad om jag sliter fram en sån. :?
loooooooooooooool!!!!!
tusseboll o muffins, ni e för roliga azzåå :)
:D:D:D
3m, hihi..ja den "prestationen" kanske får den att vara 3cm vid mätningstillfället i stället *L*
denise: Man försöker ;)
lol!! eller hur!!
men hur mäter man den egentligen?? bara den delen som kommer in eller där själva penizen börjar? e helt ny i ämnet förstår ni :)
Haha, min karl har mätt, men jag har faktiskt inte frågat honom om slutresultatet utan får använda mig av ögonmåttet. =) Men jag har inget att klaga över åt något håll.
Jag och grabben höll för övrigt på och mäta i min nya lägenhet, håller på och målar om där. Precis den diskussonen med tumstock och penizlängd kom vi in på. Vad är det med tumstockar egentligen?
denise_ : Från roten tror jag, alltså inte bara den del som hittar in.
För korrekt mätning; ta en linjal och pressa ner mot roten och mät rakt utåt/uppåt. Man får alltså trycka liiite med linjalen.
Medellängden är ju olika beroende på vilken källa som anger den; i brittiska cosmos senaste nummer står det 16.8 cm i stående tillstånd... I sverige brukar det heta att 13-15 cm är "normalt"...
Hela kroppsdelen kanske är på tillbakagång?
hmmm, ok ska tänka på d då ja vågar be om att mäta den..
Vill bara inflika att alla tjejer inte alls ljuger när dom säger att strl inte har någon betydelse! ;):D
Jag tycker i och för sig det, men åt andra hållet. Föredrar mindre över större faktiskt.. :) Har inte träffat någon som varit_för_liten, än i alla fall.. :)
Jag tog "saken" i egna händer och mätte den! 18 cm fick jag den allt till! Jag blev lite skraj när jag läste i början av tråden att medel var 20, men nu känner jag mig helt lugn
Storleken har visst betydelse! Iaf för mig. Vet inte hur jag reagerat om en 9 centimetare kom och frågade om jag ville leka!
Berättade just för min m2b att jag talat om hans storlek här. Då sa han att jag var tvungen att mäta om omedelbart, för han minns att den minsann var hela 23! Erkänn typiskt killar!!!!