• denise_

Hur lång e en vanlig peniz?

Mina funderingar.. nån som kan dela med sig sin kunskap kanske?

hur lång är en vanlig penizz

när man säger att nån är välutrustad, hur lång betyder det att den är då??

• Svar på tråden Hur lång e en vanlig peniz?
  • pickolina

desperate housewife - Ja, strl betyder mycket för många. Jag stör mig bara på den lite kaxiga attityd som kan intas ibland (alltför ofta) av tjejer när det gäller killars storlek och att minsann "alla tjejer" vill ha en stor k*k! :(

Menar inte att någon i denna tråd haft en kaxig attityd, men man kan ofta höra/läsa det lite överallt och därför vill jag gärna påpeka att_alla_tjejer faktiskt inte tycker så.. :)

• Brud 2008

Pickolina: Jag håller med, större är definitivt inte alltid bättre. Jag gillar en lite lagom behändig storlek :)

• pickolina

Brud 2008 - Vad härligt att det finns fler! :D

• silverdrake

Min lille vän är 15, jag frågade honom om han mätt men han sa att det var längesedan. så jag tog fram mitt måttband ;) tror den var 15 runt med, eller var det 13 kommer inte ihåg....

jag tycker nog storleken har betydelse, men inte så att jag skulle vilja ha en 25are utan tvärtom, blir ju svårare att göra vissa ställningar om den är för stor, då gör det ju ont, iallafall för mig...så har jag en otrevlig tendens att lätt spricka i mellangården, inte skönt. nä jag föredrar medium, min mans snopp är den vackraste jag sett, helt perfekt och symetrisk och snygg :D:D:D:D:D

men så en fråga till er brudar, tycker ni utseendet är viktigt på snoppen? det gör jag, skulle inte vilja ha en för ådrig, eller sne eller så......(iofs skulle man väl vant sig om ens älskling hade en men, tur att man slipper ;))

• pickolina

En sak som jag tycker är lite intressant och hemsk.. Det blir ofta ramaskri när män kommenterar/pratar öppet om vad dom gillar och ogillar när det kommer till kvinnors kroppar/utseende men "vi" kvinnor anser oss ha rätten att diskutera deras strl och ofta tom förlöjliga mindre välutrustade killar.. Är inte det precis lika illa? Varför är det "ok" för oss att göra det när "vi" reagerar så starkt på när männen gör det?

Nu generaliserar jag ju så klart, men vill gärna få folk att tänka till lite..

Men nu ska jag inte förstöra stämningen mer i en annars så skojig tråd! :D

• silverdrake

Pickolina

nä, det är helt sjukt, håller med totalt. fast jag skulle nog tycka att man borde få säga mer om kvinnors kroppar.. eller jag vet inte, det är ett minerat område...jag önskar själv att jag inte vore "känslig" för om jag skulle bli kommenterad. och jag önskar också att jag inte vore så "petig" med hur snoppar ser ut. Men utseendet är väldigt viktigt, nu kvittar det iofs eftersom jag inte är intresserad av någon ny :)

sen så tror jag att jag själv har ett lättvindigt sätt att prata om min mans snopp bara för att han själv har det... (hehe, han drar sig inte ens för att skämta om den, typ "min lilla snopp och sånt", vilket jag inte förstår alls det roliga i, men han menar att de flesta killar inte vågar säga sånt om snoppen så därför blir det så roligt, att många blir ställda när han pratar om sin snopp som liten osv)

• pickolina

silverdrake - Förstår vad du menar. Jag kan oxå vara känslig och ta åt mig medan jag å andra sidan också är väldigt petig gällande sn*ppar. Strl och utseende.. Sedan är det ju ett väldigt skoj och kittlande ämne, som allt annat som har med sex att göra.. :D

Minerat det där, precis som du säger!

Men det är så lustigt att männen och media angrips för åsikter och ideal, men vi själva är inte ett dugg bättre.. ;)

• pickolina

Vi tjejer har ju tur, vi kan förstora brösten (tex) om vi har komplex för att dom är små, om vi känner oss okvinnliga osv.. Männen har ju inte det alternativet riktigt.

• denise_

oj va kul att det har kommit in så många inlägg!!!!

pickolina, jag håller me dig, vi har ganska tur :)

• MuffinsTönt

Brukar nån av er kolla på Bullshit på kanal 5?

Ett avsnitt handlar om olika teknik för att "förstora" snopp. Bla piller, apparat och träning. Gissa om det funkar?

Nope!!!!

Stackar han som fick träna sin "lilla" snopp. Hahahahaha!!!!!

Jag vet... Låg humor! :?

Svar på tråden Hur lång e en vanlig peniz?