• Mrs*N* 18/8

    BT folk ta hälp av varandra?

    Har faktiskt snott denna tråden av de trevliga Göteborgarna, det är ju en kanonbra tråd att starta här. Alla vill vi ju ha fina bröllop som man kan minnas med glädje =)

    Kanske kan vi hjälpa varandra? Det är ju dyrt att gifta sig, det har väl alla märkt nu?!

    "Tänk om vi här BT kunde ta å erbjuda varann hjälp med tex servering, skjuts, dekoration, musik på bröllop om man ändå bor i samma kommun och så får man hjälp tillbaka. Tjänster å gentjänster...Tänk vad många 1000-lappar rikare man skulle bli?!"

    Jag tänkte att kan göteborgarna så kan väl vi skåningar? =)
    Så alla tjeer nere i Malmö/Lund, vad säger ni?

  • Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?
  • littlepixiegrl

    Is brud: Det tycker jag absolut att vi ska göra :)

  • Is brud 08

    Just nu innan påsk har jag rätt mkt att stå i,men kan säkert undvara en em/kväll

    Hur ser det ut för er andra? Passar det bäst en vardag eller helg? Kväll/em/lunch eller morgon fika?

  • sexydoktor

    kväll eller helg låter bäst för mig.
    eftersom att jag har 2 jobb så får jag försöka planera lite.

  • Utomlands-brud

    Hej!
    Jag hoppar gärna in i den här tråden! Jag kan säkert hjälpa till med något, servera t.ex. eller vara chaufför.

  • Is brud 08

    Vart ska ni gifta er Utomlands-brud ? Utomlands som ditt namn antyder?

  • Utomlands-brud

    Is brud 08: Vi tänkte gifta oss utomlands, men har bestämt oss för att gifta oss i tädgården här hemma den 5 aug. Sen blir det bröllopsresa till thailand i december. När och var ska du gifta dig?

  • Is brud 08

    Vi ska gifta oss den 5 jan 08 förhoppningsvis, har skjutit på bröllopet av personliga skäl så vi vet fortfarande int om det blir så vi kan genomföra det då... men vi kör på som om det ska gå

  • littlepixiegrl

    Bea: Är du fortfarande intresserad av hjärtriset? Annars fyller jag på påsarna lite till :)

  • Mrs*N* 18/8

    Pixie, nej det e okej fyll du på =) tror att vi satsar på safflor (hette det nog =))

  • littlepixiegrl

    Jodå, allt e' bra här! Börjar inse hur kort tid det är kvar och hur mycket det är kvar att göra!! :)

  • sexydoktor

    håller med er tjejer. det är så mkt som skall fixas innan dagen D. fattar inte hur jag skall hinna med.

  • Is brud 08

    Tjejer

    Vem var det nu som gjorde naglar? Skulle behöva hjälp att "panik" fixa mina imorgon när jag är i malmö... (jag betalar)

Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?