• junibrud2006

    Här är den - Västeråstråd nummer 12!

    Vi rullar vidare på samma sätt - nu med tråd nummer tolv sedan starten.

    Välkomna till tråden för alla med anknytning till bröllop och Västerås!

    Länkar till våra tio föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1696007.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1844119.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1962898-27.html

  • Svar på tråden Här är den - Västeråstråd nummer 12!
  • Karin.A

    Efterrätt blir bra jag hör av mig om det skulle bli nå strul med tiden, om killen skulle komma allt för sent!

  • Billa

    Va bra! (jag lovar, efterätten är värd att komma för!!)

  • Karin.A

    Hej på er tjejer..kille som skulle köra ut stenar till oss är sjuk så det kommer en annan och han kunde komma mellan åtta och tio så det blir nog bara att sitta hemma och vänta

  • Billa

    Va trist! Men kom om han kommer tidigt! Annars så får vi ta det en annan gång!

  • Karin.A

    Sambo är på match och jag är så arg på honom!!! jag sa att jag skulle iväg och att han fick komma hem, men nu var det tydligen viktigare med match så tråkigt!!!!

    Hur var det, gick du också hemma eller jobbade du?

  • Billa

    Ett svart,vitt,rött paraply har kommit ifrån sin mamma och ser väldans ledsen ut här i vår hall! Kan mamman vara snäll att ge sig till känna?!

    Tack för igår tjejjer!!

  • junibrud2006

    Billa - Paraplyet tillhör en viss dam som just nu sitter på planet på väg till Helsinki. Hon orkade inte springa upp igen helt enkelt. Tack för supergod kaka och trevligt sällskap! Ska vi satsa på försommarsol i min trädgård någon dag i juni?

  • Billa

    Oki! Då ska jag ta väl hand om paraplyt tills hon kommer hem!
    Ja det tycker jag låter toppen!!

  • junibrud2006

    Här kommer lite datum för kommande träff.

    Onsdag 30 maj - Junibrud2006
    Torsdag 31 maj - Junibrud2006
    Onsdag 13 juni - Junibrud2006
    Torsdag 14 juni - Junibrud2006
    Fredag 15 juni - Junibrud2006

  • Gudinnan

    Tack för senast tjejer, och tack så mycket för god mat och god efterrätt! Ser fram emot en träff i sommarsolen!

  • TEB

    hej!

    jag kommer snart gifta mig och jag har en fråga till er...vart vänder jag mig för danslektioner inför första dansen på vårt bröllop????

  • Karin.A

    Billa, jag är hemma och är sjukskriven, har gjort lite olika operationer och ska nog göra några till! Om du har tråkigt nån dag kanske du vill ta en fika?

  • Billa

    Jag har beställt min vigselring nu!! iiiih!!!
    Blír specialgjord av Bronsil i munktorp! Jag slängde fram massa idéer och smeden förklarade vad som gick å inte gick å göra! Så det blir en ring i rött guld med tre st diamanter varav den mittersta blir en grön diamant! (såååå snygg) Och på sidorna så blir det en g-klav på vardera sida av stenarna i vitt guld som kommer stå ut lite från ringen! Nån som fattade?!?!
    Jag är såååååå nöjd! Han har massor att göra just nu så den blir inte klar förrns 10/8 men det är ju lugnt! Jag lääääängtar!!!

  • Gabbies

    Ringen låter verkligen jättefin! Får man fråga hur mycket du får betala? Ska din M2b också ha en ring?

  • Billa

    Den går på 5000 men det tycker jag den är värd!
    Nä, Eric är nöjd med en ring!

Svar på tråden Här är den - Västeråstråd nummer 12!