• junibrud2006

Här är den - Västeråstråd nummer 12!

Vi rullar vidare på samma sätt - nu med tråd nummer tolv sedan starten.

Välkomna till tråden för alla med anknytning till bröllop och Västerås!

Länkar till våra tio föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1696007.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1844119.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1962898-27.html

• Svar på tråden Här är den - Västeråstråd nummer 12!
  • Gabbies

Japp resa till sthlm imorrn är en självklarthet! Det e ju premiär :) Ja, någon måste ju hålla på det stackars laget som kommer att förlora sååååå stort! :D

• junibrud2006
    *asgarv* Vi får väl se, vi får väl se... Ska hålla koll på dig då så du inte stormar planen...
  • junibrud2006

Nu träder jag in i internetskugga hemma i huset över helgen och kommer inte tillbaka förrän på tisdag. Om jag nu inte springer på en dator med uppkoppling vill säga. Ha en bra helg allihopa!!!

• catte

Jenny-Maria:

Vi kommer ha vår bröllopsfest på Elite stadshotell... alla gäster både hemmifrån mina trakter (skövde/tibro) och Phils familj och vänner från England kommer stanna över på hotellet. Smidigt att ha festen där man skall sova tyckte vi!

• Bridetobee

Har skrivit här för länge sedan men nu börjar det närma sig...

catte: Vad kostar lokaen att hyra? Hur gör man med maten i en sådan lokal? Och spriten?

Jag har beställt klänning nu och skickat iväg en betalning! Spännande och nervöst!

• catte

Bridetobe:

Lokalen är medräknat i kuvertpriset när man väljer meny.... De har 5 st olika alternativ på förrätt, varm och efterrätt. Sen kan man om man vill välja lite hur man tycker.... I priset är lokal, uppdukning (vita dukar, vanliga bestick och servis, glas osv), servering. Kommer ej ihåg riktigt alkoholen men i priset är nog en välkomstdrink inräknat.... vidare läggs det på utöver det. Kommer ha öppenbar ett viss antal timmar eller tom en viss belopp och sen blir det att de får betala själva.... mycket är inte bestämt än...

• Gudinnan

Catte - ingår det en välkomstdrink? Inget M-L har berättat för mig..

• catte

Gudinnan: Kan ha fel där med välkommstdrinken, det var så länge sen jag pratade med henne om det... men har hon inte sagt något till dig så antar jag att det INTE är inräknat! Annars så har jag väl fattat ovanstående rätt med att "hyran" är inräknat i kuvertpriset? Bäst att dubbelkolla med dig verkar det som.... ha ha!

• Gudinnan

Hi hi det hoppas jag verkligen att den är! Jag har inte hört nåt annat, dvs att hyran är inräknad. Kaffe är däremot inkluderat i kuvertpriset.

• Gudinnan

Men vem vet ang välkomstdrinken, det vore toppen om det var så!!

Svar på tråden Här är den - Västeråstråd nummer 12!