• junibrud2006

Här är den - Västeråstråd nummer 12!

Vi rullar vidare på samma sätt - nu med tråd nummer tolv sedan starten.

Välkomna till tråden för alla med anknytning till bröllop och Västerås!

Länkar till våra tio föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1696007.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1844119.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1962898-27.html

• Svar på tråden Här är den - Västeråstråd nummer 12!
  • junibrud2006

Tråkigt med kyrkan, men förhoppningsvis ska de väl hinna klart. Håller tumme!

Några fler som vill komma på träff? Ska vi ses hemma hos någon eller nere på stan?

BT-Träff 19/4, ännu okänd plats.
    Billa, Karin.A, Gabbies, Junibrud2006

• junibrud2006

Nu har jag hittat en ursnygg klänning som jag tror att jag ska köpa till sommarens bröllopsbesök! En Watters&Watters, tvådelad med knälång kjol. Kul att få leta klänningar även när man är gift...

• catte

Jenny-Maria: Håller tummarna att de tar bort ställningarna tills ni gifter er också.... Att man inte börjar lite tidigare att renovera när det börjar bli högsäsong för bröllop, dop och konfirmationer! Förstår ju dock att det måste göras men det är tråkigt att det "förstör" korten!!!

• Jenny-Maria

Precis så tänkte jag också. Så nu får alla hålla tummarna att de är klara till midsommarafton ;o)
    Jag har även fått veta att mina näbbar får strö siden blomblad i gången innan mig och min pappa. Nu måste jag bara hitta nåt att ha bladen i.

Är det någon som har något bra förslag? Jag var på Panduro idag. De hade slutat med såna...

• catte

Jenny-Maria:

Hittade denna på calligraphens "romance" -jättesöt men kostar ju en slant....

www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=1014251&PPC=61291

Vart ska ni ha festen förresten?

• Gabbies

Jenny-Maria det brukar dyka upp korgar här på Köp o sälj ibland så håll utkik där..

Ang. träffen så tycker jag att vi kan ses hemma hos någon.. Känner att det lätt blir väldigt dyrt i annat fall.. E de ingen av er andra som e intresserad av träffen? Alla är välkommna!

• junibrud2006

BT-Träff 19/4, ännu okänd plats.
    Billa, Karin.A, Gabbies, Junibrud2006

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!

• Jenny-Maria

De är jättesöta. Jag ska höra med min m2b vad han tycker om dem.

Vi ska ha festen i Skerike byggdegård.
    Vart ska ni ha eran fest?

• Gabbies

Vi ska ha festen på lövudden, det e iofs en bit från kyrkan men det får det vara värt..

• junibrud2006

Gabbies - Blir det fotboll i Stockholm imorgon? Själv tänkte jag bänka mig framför tvn. Får väl hålla på BP då... *duckar*

Svar på tråden Här är den - Västeråstråd nummer 12!