• junibrud2006

Här är den - Västeråstråd nummer 12!

Vi rullar vidare på samma sätt - nu med tråd nummer tolv sedan starten.

Välkomna till tråden för alla med anknytning till bröllop och Västerås!

Länkar till våra tio föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1696007.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1844119.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1962898-27.html

• Svar på tråden Här är den - Västeråstråd nummer 12!
  • catte

Gudinnan: Aha, kaffe var med i priset - det var ju mer än jag visste! Har bestämt oss för korv och bröd senare på kvällen, hade inte ni det också? Kommer du ihåg priset för det?

GLAD PÅSK på er alla!

• Gudinnan

catte - vi funderar fortfarande på hur vi ska göra, de tar 30 SEK!!!!!!! per korv...

Det är helt otroligt!

• Gudinnan

GLAD PÅSK!!! Ingen röd dag i USA idag eller på måndag..

• catte

Gudinnan:

Du skojar! 30 kr per KORV! Ett skämt!! Vad sa ni till dom när ni hörde priset? De vet hur de skall krama ur en vartenda litet öre, eller hur?

• Gudinnan

Vi diskuterade aldrig priset...men man bör nog kräva rabatt på korven när man betalar så mycket för allt annat!!!

• junibrud2006

Några fler som vill komma på nästa BT-träff? Alltid kul med nytt folk!

BT-Träff 19/4
    Billa, Karin.A, Gabbies, Junibrud2006

• Billa

Hej tjejjer! Nu är vi hemkommna efter en långhelg i Blekinge!

Nu har jag sytt klart bandet som jag ska hålla upp släpet med, det befintliga är för smalt så jag har tagit ett mycke bredare och sedan broderat våra namn och bröllopsdatumet på det i guldtråd! Blev riktigt bra faktist! Hehehe!!
    Tänkte att jag nog tar med det på träffen!

Var ska vi vara?! Hemma hos någon?!

• junibrud2006

Billa - Så snyggt det låter! Verkligen läckert.

Igår hämtade vi ut biljetterna till en Rigakryssning till ettårsdagen. Vi åker lördag 2 juni och bor på hotell en natt 3-4 juni och firar med god mat. Hade sådan tur att vi hamnade på femstjärnigt hotell men betalar för trestjärnigt - plus att vi hade presentkort kvar som vi fick i bröllopsgåva. Inte helt fel!

• junibrud2006

Är det någon som har lust att hjälpa mig med färgförslag? Jag har funderat länge på att beställa en festklänning från Kina och nu har jag nog bestämt mig. Modellen är den här:
    www.1koo.com/wedding/itemdetailp.asp

Men jag vill ha den ljusare, gärna med olika färg/nyans på livet och kjolen. Har funderat lite på ljusare och lite mörkare himmelsblått, men är lite sugen på turkos också ihop med kanske en ivorykjol. Har ni några idéer vad som kan passa till en blek ljusblond tjej? Alla tips mottages tacksamt! Trevlig helg på er!

• Billa

Det är en jättefin klänning Junibrud!
    Jag har funderat nu, å jag tror att du passar jättebra i lila. Så mitt förslag är
    lavender top å ivory kjol allternativt färgen "sage" som finns på den sidan på kjolen med lavender top!

Tips! Turkos på sommaren har en tendens att funka toppen på folk med solbränna, är man lite ljusare kan man se nästan vit ut.

Svar på tråden Här är den - Västeråstråd nummer 12!