• Leiha

2 september!!

Jag ska gifta mig!!!
    (Alltid lika kul att få skriva/säga!) =)

2 september ska det ske. Vi valde detta datum i mars. Inget speciellt datum för oss utan mest för att det "passade". I förrgår fick jag veta att det var min farmor och farfars bröllopsdag!! Jätteroligt att det slumpade sig så!

Är det kanske någon fler som gifter sig på samma dag?

• Svar på tråden 2 september!!
  • Lyckligt gift!

Igår träffade vi vår präst, provgick, provpratade våra löften...å va mysigt!!
    Vi träffade också vår toastmaster och gick igenom massor av detaljer i festlokalen. Jag lämnade också in våra förlovningsringar till putsning. (konstigt att inte ha någon ring på fingret!!) Allt känns ok..men JAG KAN INTE SOVA!!! Tror jag blir tokig! Och så har jag ont i halsen...:(
    Vi håller också på med finslipning av festprogrammet.
    Man borde inte jobba denna veckan, hade jag vetat hur mycket energi som går åt till att planera så hade jag lagt en hel semestervecka nu....men men...
    Ni ska bara veta att jag älskar det vi håller på med, ifall det kanske inte riktigt låter så..jag är bara så himla sömnig...ZZZZzzzzzzz....

• Nilla79

Jag har som tur är semester denna veckan. Lämnade också in våra ringar för putsning igår, håller med det känns konstigt utan den på fingret. Jag har också ont i halsen hoppas att det går över till lördag. Håller på att kurera mig här hemma nu. Försöker sova mycket, när det går för jag vaknar ofta på nätterna, kan det vara bröllopsnerver På onsdag ska vi träffa prästen och träna i kyrkan.
    Var och provade klänningen en gång till igår. Jag har lyckats gå ner i vikt sedan sist så dom fick allt sy in den lite. Så jag tror att jag har koll på allt.

• Lyckligt gift!

Har du något bra knep för att kurera dig från halsont? Mycket sömn ja, men jag sitter på jobbet och måste åtminstone försöka se vaken ut...
    Vitlök kanske...men det drabbar ju alla runt omkring..:)
    Jag ska försöka tänka bort det...jag har ju för sjutton inte tid o bli sjuk!!

Ikväll ska vi övningsdansa..ska ta med cd till lokalen med vår låt och öva på de steg vi lärt på kursen...:) Får se om något fastnade!

• Nilla79

Ja du jag sitter och dricker mängder av te med honung i och så proppar jag i mig halstabletter. Får väl också se till att ta på mig ordentligt med kläder så att det inte blir värre. Lycka till med dansen ikväll.

• Playing the angel

Lena v B o Nilla79
    Hoppas ni mår bättre. Själv har jag varit hemma helt däckad och kurerat mig hela veckan och först nu känner jag mig pigg igen Såg på väderprognosen nu ikväll och det känns inte så lovande Fast ni bor kanske "bättre" till än jag!! Usch jag vill inte ha några skurar under fotograferingen iallafall!

• Nilla79

Playing the angel - Hoppas att du har blivit frisk. Jag har också kurerat mig hela veckan. Åkte på en dunderförkylning, men det verkar som om den bara! sitter i halsen nu. Får hoppas på det.
    Nä vädret ser ju inte så lovande ut, jag gifter mig i Skåne.
    Lycka till alla brudar imorgon 2/9

• Ingela Lagström

Nu är jag gift. Ja väderet såg inte så lovande ut dagen innan. Men vilken tur vi hade nere i Skåne Nilla. Det var ju strålande solsken nästan hela dagen ju..

Det hade man aldrig trott med tanke på alla översvämmningarna som varit innan.

Där hade vi tur kan man säga..

Här är berättelsen om vårt bröllop för er som vill veta..

ingela-stefan.weddingannouncer.com

• lillepuh

en till som hunit gifta sig.
    www.babyboom.nu/forum/download.php

Vi fick en hel underbar dag med vänner och släkt.

Mina två små barn var uppe till 1 på natten. dem dansade och trivdes bra.
    vi åkte iväg sen och skåla med champagne och vilade oss i en varm bubbelbad.

GRATTIS TILL OSS ALLA!!!!!!!!!!!!!

• Ingela Lagström

Åh vad fina ni är på bilderna.

• Novia_2006

Wow, vilka fina brudar! ;)

Jag har då också hunnit gifta mig, närmare bestämd i lördags och här finns några av våra bilder:

www.allysonyrodrigo.com/

(längst ner på texten finns en länk som heter FOTOS)

Återkommer senare med min berättelse...

• Ingela Lagström

Åh vilka fina bilder du hade. Idag firade vi en veckas jubileum, med champagne i solen.

Det känns som igår, fast det nu förflutit en hel vecka. Jag vill återuppelva den dagen känns det som, allt gick så fort.

• Nilla79

Ingela Lagström, japp vi hade minsann tur med vädret. Har varit på smekmånad så jag har inte varit här inne. Hoppas att ni alla hade en underbar dag.

• Playing the angel

Nu har även jag kommit hem från smekmånaden. Blev så gott som frisk och vi i Stockholm fick också en underbar dag i solsken 2:a sept som tur var. Var väldigt orolig innan måste jag säga. Vår dag blev helt fantastisk

Grattis alla ni andra!!

Har samlat lite bilder på FL (ni som är medlemmar där kan kolla) som min bästa vän tog under dagen. Fotograf bilderna har ännu inte kommit. Ska försöka få till en bra hemsida också, men har inte riktigt hunnit ta tag i det.

www.familjeliv.se/hem/playing_the_angel/galleri.php%F6llopet

Svar på tråden 2 september!!