• Leiha

2 september!!

Jag ska gifta mig!!!
    (Alltid lika kul att få skriva/säga!) =)

2 september ska det ske. Vi valde detta datum i mars. Inget speciellt datum för oss utan mest för att det "passade". I förrgår fick jag veta att det var min farmor och farfars bröllopsdag!! Jätteroligt att det slumpade sig så!

Är det kanske någon fler som gifter sig på samma dag?

• Svar på tråden 2 september!!
  • Leiha

Ingela Lagström
    Håller med helt och fullt! Nästa vecka blir man fru!

Var idag och fixade det sista på klänningen och hämtade slöjan. Kunde inte låta bli att göra en liten egen håruppsättning med både tiaran och slöjan. Oj, vad jag längtar!!

Har inte så mycket kvar att göra nu. Lite finslipningar på de olika programmen, sen är det ju eftersom, men det känns som att jag har allt under kontroll. Visar sig kanske på fredagen innan att så absolut inte var fallet!!

• Ingela Lagström

Ja man har ju testat sin outfit några gånger vid det här laget....

Men jag tycker nog det kan vara lite sol framtill bröllopet så man kan få en shysst solbränna. Det hade passat bra till klänningen

• Lyckligt gift!

Flickor!!! Idag kan vi räkna ner dagarna på våra fingrar!!! Hjälp! Det går runt i magen rejält nu..:) Ska bli roligt, men oj va nervöst det är! Man undrar ju varför, men det ska väl vara så..så mycket man vill ska stämma, det är ju en "once-in-a-life-time" och då ska måste det bli perfekt, helst...:)

• Leiha

När jag provade och bestämde mig för klänningen så hade jag just varit en vecka på cypern. Oj vad snygg brännan var mot den vita klänningen. Nu under sommaren har vi i stort sett bara varit inne och renoverat så jag har inte fått så mycket sol på mig vilket har gjort att cypernbrännan i stort är borta! Ocj igår var jag och provade klänningen det sista. VILKEN SKILLNAD!! Det var inte alls samma sak! Men jag har tur. Min bästa kompis tillika brudtärna "spray-tannar"!

Det är sanslöst vad fort tiden har gått! Jag tycker det var alldeles nyss vi låg i sängen och han "trollar" fram en ring och frågar mig om jag vill gifta mig med honom! mmmm.... *myser*

• Lyckligt gift!

Ja, man skulle ju önska att man hade lite mer solbränna. Jag ska ta några gånger i solariet innan nästa helg.
    Just den där mysiga stunden i sängen, där han trollar fram ringen o friar...det är såna stunder vi aldrig får glömma! Vi måste bli bra på att påminna varandra om hur det var då...eller hur?

• Leiha

Lena v B
    Absolut!! Det är lätt att glömma bort det fantastiska och fastna i planering har jag märkt! Jag och min blivande har en regel! Minst en kväll i veckan ska det bara vara han och jag och mys!! Ingen renovering, inget bröllopsplanerande, inga kompisar, inget jobb. Bara vi! Det är en fantastisk regel!

• Lyckligt gift!

Glöm inte bort den regeln sen....:)

När jag gifter mig nu blir det inte direkt enligt regelboken (om det nu finns någon sådan), vi har redan klarat av barnafödandet på var sitt håll, så nu är det vi två...(nåja, det finns två truliga tonåringar i våra bagage..) men ändå! Det känns lyxigt!

• Leiha

Själv har man ju den där barnabiten kvar... Nöjer mig med att öva på kompisarnas barn än så länge, men man vet aldrig. Storken kan komma snabbare än vad man tror har jag hört..

Så vad har ni kvar att göra? Är alla klara och sitter och väntar på nästa vecka medans ni pillar naveln Eller är det som för mig. Tror att allt är under kontroll för att nästa sekund få hjärtklappning för då har man kommit på något!

• Lyckligt gift!

Skulle tro att jag har det som du...men det mesta är nog under kontroll...det är mest logistik det handlar om nu..men när man börjar tänka efter så är har jag/vi många små saker kvar.
    Idag ska jag klara av två saker...köpa guldband till servetterna, och köpa sprit!
    Bredvid sängen har jag ett block o penna, ifall jag kommer på saker på natten. Jag har jättesvårt att sova, är trött som en dåre, har svårt att koncentrera mig på jobbet, men folk verkar ha förståelse för det..:) Min räddningD=
    Pilla mig i naveln ska jag göra sen, när det är över....måste erkänna att jag tycker att det ska bli lite skönt...får man säga så?????

• Leiha

OOO JA!!! Det får man säga!! Jag förstår precis hur du menar! Jag vet inte hur många gånger jag har drömt att jag har kommit för sent till frissan och hinner bara gör en snabb uppsättning och måste sminka mig själv, men jag är så nervös så jag får eyeliner över hela ögat och måste börja om. Jag har inte hunnit dusch eller raka mig under armarna då jag var sen så det måste jag göra hos frisören, men hon har inget vatten (?) så jag måste torr-raka och blir alldeles rödprickig! M.m m.m m.m m.m!! Förstå att man vaknar kallsvettig!

Jag har koll på det mesta, men ibland kommer jag på något litet som jag glömt. Ringa bandet tex och ändra tid då de måste vara färdig-repade. Det kom jag på nu att jag måste göra!
    Ska till frissan idag och klippa och färga håret. Sen ska jag köpa korten jag ska göra placeringskort utav och sen ska jag göra det sista på festprogrammet. Full koll! eeehh....

Svar på tråden 2 september!!