• Leiha

2 september!!

Jag ska gifta mig!!!
    (Alltid lika kul att få skriva/säga!) =)

2 september ska det ske. Vi valde detta datum i mars. Inget speciellt datum för oss utan mest för att det "passade". I förrgår fick jag veta att det var min farmor och farfars bröllopsdag!! Jätteroligt att det slumpade sig så!

Är det kanske någon fler som gifter sig på samma dag?

• Svar på tråden 2 september!!
  • Nilla79

Jag gifter också mig den 2 september. I en kyrka i Södra skåne. Längtar

• Poppinella

Och jag gifter mig den 2 september på Heagård strax utanför Halmstad.

Vi förlovade oss det datumet för 5 år sedan så vi ville ha samma datum för bröllopet. Vi trivs liksom med det datumet, det är ett bra datum! Låter bra, ser bra ut att skriva etc

• lillepuh

JAG SKA OXÅ GIFTA MIG DEN 2 SEPTEMBER!!!
    Det är roligt med andra som oxå valt samma datum.

Vad ska ni ha för färgtema????
    vi har valt vinrött och vitt.
    bukettet ska vara rosa och mörkröda rosor.

• IdaM

Hej alla brudar!

Vi ska också gifta oss den andra september.. var och provade klänningen idag igen. Känns spännande men det börjar dra i hop sig!

Vi ska ha ett ljusgult tema men buketten ska vara rosa!

Vi ska vigas i Siljansnäskyrka i Dalarna! Världens finaste kyrka!

Lyka till alla ni där ute som ska bli fru i september!

• 060902

Vi med!!!
    Börjad bli lite nervös nu när allt börjar bli färdigt, tidigare har man inte riktigt hunnit tänka på det när man är mitt uppe i planeringen.

Vi gifer oss en bit utanför Göteborg utomhus i naturen, så jag hoppas verkligen att vädret är på vår sida

• Tesso

Gifter mig också den 2 september!
    Har nog det mesta klart förutom vigselprogram och festprogram.

• Tomparina

Vi gifter oss i Breds kyrka utanför enköping 2/9. Kl 14,00 smäller det. Vinrött och blekrosa är våra färger. Vilken musik ska alla ha i kyrkan? Alltså marscher och sånger. Kul att se om fler har samma smak...8:)

• Ingela Lagström

Här är en till. Vi gifter oss i Skåne. Vi måste hopas hoppas hoppas och be till vädergudarna att just den dagen blir fin och solig, över hela Sverige.

• Ingela Lagström

Vi ska ha Brudmach från delsbo som ingång och Bach nånting till utgång.

Vi kände att vi inte ville ha den blomstertid nu kommer till psalm, eftersom blomstertiden rätt så mycket är förbi i september. Istället ska vi ha Gud har omsorg om vårt släkte... och några mer som jag inte kommer på just nu vad de heter.

• IdaM

Hej!

Vi ska leksands brudmarch in och delsbo ut, spelmän som ska spela!!

Måne och sol är den ena psalmen och den andra är jag vill göra mitt liv till en lovsång.

Svar på tråden 2 september!!