Nyårsafton 2006!
Är det fler som har planerat sitt bröllop till nyårsafton i år, 2006?!!
Hade varit såå kul att ha någon att dela "sin" dag med!!
Är det fler som har planerat sitt bröllop till nyårsafton i år, 2006?!!
Hade varit såå kul att ha någon att dela "sin" dag med!!
Dubbelbröllop05
Vi gifter oss i Korsholms kyrka.
Det vore nog kul att chatta nån dag. Jag studerar så jag är oftast vid datorn på kvällarna. Men nog har jag ofta möjlighet att chatta dagtid oxå.
Bra ide det där med julgransbollar...
Hade ni något färgtema? Vi har inte bestämt oss ännu men jag har tänkt mig typ mörkblått, vitt och silver, eller mörkblått, vitt och guld...
Har du tid nu?
Missade dej...
Jaha då har ena prästen sagt nej. Han skulle visst resa bort då... Hoppas vi får tag på plan b i veckan...
Nu har vi fixat en präst! Jippie...
Hur går det för er andra? Kommer ni någon vart med planerna eller står det helt still?
Präst fixad,
båda lokalerna bokade,
fått in ngr offerter från cateringfirmor, inbjudningarna finslipas just nu,
klänning fixad (saknar dock jacka/kappa samt ev bolero).
Vårt största dilemma just nu är att fixa en buss med chaufför som kan transportera gästerna hem (festlokalen ligger 1 mil utanför stan, och att få taxi efter 12 slaget i vår stad är näst intill omöjligt).
Det går ju att anlita ngt bolag meningen har svarat på vår offertförfrågan än, det är väl ingen som vill på nyår .
Själv då hönapöna, har ni mkt klart?
hmmm få se nu...
Klänningen är klar men måste fixa underkjol till den... Behöver också en kappa eller cape...
Kyrka och festlokal bokad...
Prästen bokad...
Håller på med att forma inbjudningskorten...
Sen är det massor som jag funderar på hur det skall se ut som frisyr, bukett m.m.
Höna pöna, när ska ni skicka ut inbjudningarna och när sätter ni osa?