Nyårsafton 2006!
Är det fler som har planerat sitt bröllop till nyårsafton i år, 2006?!!
Hade varit såå kul att ha någon att dela "sin" dag med!!
Är det fler som har planerat sitt bröllop till nyårsafton i år, 2006?!!
Hade varit såå kul att ha någon att dela "sin" dag med!!
Ingen som ska gifta sig på nyårsafton i år?!!
*puff*
Jo här är en till!
Hur långt har du kommit med planeringen?
HEJ och välkommen!!
Så roligt att det är någon till!
Vi har kommit en bit i in i planeringen, men jag har svårt att se hur mycket som egentligen behöver göras. Kommer väl som en chock senare!
Ni då? Har ni kommit långt? Var ska ni gifta er någonstans?
Många frågor blir det!
Ha det gott!
Här kommer en nyårsbrud till..
kul trodde nästan jag var ensammen...
Jag råkade snubbla över en klänning på tradera som dessutom var superbillig. Har börjat fundera på hur inbjudningarna skall se ut. Kyrka och festlokal är bokat... Längre än så är jag inte kommen...
Välkommen Mimsan75!
Jag har hittat klänningen jag vill ha!! Jag ska bara ta mig för att beställa den oxå!! ;o)
Kyrka och lokal är bokat och det känns väldigt skönt. Nyår känns ändå som en såpass speciell dag så man bör nog vara ute i god tid.
Vad är det för klänning du hittat hönapöna?
Vart ska ni gifta er någonstans?
Vi börjar oxå känna att vi måste börja fixa med inbjudningarna. Jag har gjort ett utkast och blev supernöjd. Min sambo oxå!! Inget får gå förbi honom, han ska ha ett finger med i allt!!
Hej på er vinterbrudar,
Jag ska gifta mig på Bofors Herrgård i Karlskoga, alltså inte i kyrkan, men vi ska ha en präst som viger oss.
Klänning har jag hittat, köpt begangnat, ska komma till mig i morgon. det är en KiK klänning, tror det blir bra. Det är svårt att hitta klänningen när man är liten och smal som jag.
Vad ska ni andra ha för klänningar och så undrar jag vad har ni tänkt att ha över klänningen iom att det är så kallt då. Ska ni ha päls, kappa, bolero?
Min klänning är en tvådelad variant. En korsettopp utan axelband och en kjol till det. Jag hittade den i en bröllopsaffär, en som arbetar där har designat den och den finns idag bara i rött. Så de ska sy upp den i vitt til mig, jag hoppas det blir bra. Men den satt super och den kändes super när jag provade den!! Jag håller tummarna! Det är svårt att hitta en klänning när man är lång (180 cm) och smal oxå!! Denna kunde jag röra mig bra i.
Vi ska gifta oss i Vilhemina kyrka. Det kommer bli VÄLDIGT kallt, men jag hoppas att jag ska överleva. Jag funderar på att köpa mig en ullkappa, vintervit eller ljusgrå. De är figursydda och relativt varma. Bolero känns inte riktigt rätt i 30 minusgrader!!
Det är härligt att planera för en sådan speciell dag!!
Det är en enkel klänning, axelbandslös och med släp. Inga broderier eller andra kruseduller. Helt underbar är den...
Har oxå funderat på vad man skall ha på sig ute. Vi gärna ha en lång "slängkappa" i rött men det kostar multum så det får nog bli en bolero.
Lite nyfiken bara på vad ni har för färgteman? Vi skall ha rött, guld och lite gräddvitt.
Hej!Här är en till som gifter sig på nyårsafton 2006. Än så länge är bara kyrkan bokad, håller på att söka lokal att ha festen i och jag söker för fullt efter klänning på e-bay. Snart är det bara 8 månader kvar...