• Brud nyårsafton 06!!

Nyårsafton 2006!

Är det fler som har planerat sitt bröllop till nyårsafton i år, 2006?!!

Hade varit såå kul att ha någon att dela "sin" dag med!!

• Svar på tråden Nyårsafton 2006!
  • Mimsan75

Ingen av er som har bild på sin klänning?

är såå nyfiken...

Här är länk till min:
    www.kikstockholm.com/brudn16.htm
    Ska även ha en superlång slöja från garamaj med kantband av siden, vad tror ni?

• hönapöna

Vi hade oxå tänkt fira nyåret med raketer. Tänkte bryta av själva bröllopet strax innan tolv för att skjuta av lite raketer och sen blir det nog slut framåt ett troligtvis... har 15 mil att ta sig hem så vi sticker nog direkt efter tolv...

Är det någon av er som gör det lite mer nyårsaktigt med dekorationen? funderar på vad man skall göra för att få in lite nyårsglam i det hela... Funderar på rött glitter utstrött på borden men samtidigt tycker jag att det känns lite barnkalas över det hela... får nog funderar vidare...

• Brud nyårsafton 06!!

Mimsan75, superfin klänning!!!!!

Min sambo är från Vilhelmina och det känns som om ska vi nu ha ett vinterbröllop så ska det bli gjort ordentligt!!

Jag tror oxå det blir till att bryta upp strax innan 12 för att "räkna in" det nya året, skjuta lite raketer och dricka lite mer champagne!

Alla som kommer dit till bröllopet kommer att bo på bara några minuters gångavstånd från lokalen, likaså vi. Bröllopsnatten spenderas på hotell. Tror att vi får ha lokalen så länge vi vill, får egna nycklar. Undrar hur länge man orkar vara med, efter en lååång dags nervositet och många känslor?

• Brud nyårsafton 06!!

Jag kommer antagligen att dekorera bordet med ljus, tallgrenar och silverstjärnor utrödda på bordet. Vet inte riktigt hur man kan få in nyårstemat annars.

• hönapöna

Nu har jag bestämt mig för hur inbjudningskorten kommer att se ut... rött med guldigt "nät" å så ett stämplat hjärta! Det blir kanon tror jag...

• hönapöna

Ursäkta att jag överöser er med frågor men skall ni smycka kyrkan något och med vad i så fall?
    Söker som alla andra budgettips, för att köpa rosor å smycka med känns som att slänga pengarna i sjön!

• CKL

Hönapöna

Jag skulle vilja ha massor med ljus i kyrkan. De ska vara mysbelysning...

• fruRT

Vi gifte oss på nyårsafton förra året - det var underbart!

Lycka till, allihop!
    /FruRT

• Mimsan75

Jag skulle som CKL lägga tyngdpunkten på dekorera med massor av ljus när det gäller att dekorera kyrkan.

Vi gifter oss på en herrgård och ska definitivt ha massor av ljus snarare än blommor, vi har även fördelen att kunna elda i en öppenspis som sprakar i bakgrunden... hoppas det blir jättemysigt.

Om du vill få in ngt färgtema så är det ganska vanligt med ex granris som man sprayar med glitterspray, men det kanske blir för mycket..

• dubbelbröllop05

CKL
    I vilken kyrka gifter ni er? Vore kul att chatta nån dag...jobbar du?

Ett tips till bordsplacering är att skriva namnen på julgransbollar. Det gjorde vi, vit text på guldfärgade kulor!Jättefint och lite annorlunda. Vissa kanske tycker att det blir för jul-likt, men det kommer man nästan inte ifrån med en veckas mellanrum.

Svar på tråden Nyårsafton 2006!