• Bröllopstokiig

Datumförslag på ny" brud&fru-träff"?

Hej allihopa!

Hoppas ni som var med den 2/8 hade det riktigt trevligt,kunde tyvärr inte vara med pga att min svåger fyllde år.

Därför skulle det vara kul att samla Gbg-brudar någon gång i höst för en ny träff!

Ankan föreslog i en annan tråd om ett lämpligt datum lördagen den 5/10,vilket för mig låter bra.

Är inte så duktig på att "dra igång "
    ,så jag är jättetacksam för förslag på tid plats och även andra datum,men på något mysigt kafé eller pub/restaurang vore mysigt på höstkanten!

vore jättekul att träffa "gamla" som nya BT-kompisar!

• Svar på tråden Datumförslag på ny" brud&fru-träff"?
  • Bröllopstokiig

Är ny här på sidan, ska gifta mej i slutet november och hänger gärna med på en träff!!

• Bröllopstokiig

Ja, jag var där! På posten! Missade jag dig :(

Nä, jag har inte berättat om B-dagen... Finns det intresse för det tror du? (Det är så många som skriver juh) Annars kan jag spara det till 5/10 :)

• Bröllopstokiig

HEJ!
    Kul med ännu fler nya ansikten på träffen!
    Jag hoppas att ovanstående förslag om tid&plats låter bra för dom flesta annars får ni hojta till!
    Alltså: Brudträff lördagen den 5/10-02 samling
    kl 16.00 vid Vasaplatsens kiosk,därefter går vi till nå`t mysigt fik i Vasastan,intar en fika och pratar MASSA bröllop!
    Kram//Anna J

• Bröllopstokiig

Fel gubbe,det ska ju va en smilegubbe!

• Bröllopstokiig

Topp! Jag kommer!

• Bröllopstokiig

En liten fråga bra?? Vilka är det som får komma på dessa brudträffar?? Och vad gör Ni?? Jag ska gifta mig i maj 2003 och behöver alla tips jag kan få....

• Bröllopstokiig

Tessan! KOM!!! Du är mer än välkommen! Alla som har bröllop i tankarna är välkomna, varesig man skall gifta sig nu, senare eller aldrig! Själv har jag inget "satt datum" bara årtal: sommar 2005. Välkommen!

• Bröllopstokiig

Är det bestämt den 5/10 nu för den nya träffen. Jag kommer men har ni bestämmt vart?? Vilken tid? Åh jag är så glad har bestämt mig för klänningen,hihi. Den är så fin.. Ska bli jätte kul att gå en BT träff..

• Bröllopstokiig

Ja,visst blir det brudträff den 5/10!
    Som jag skrev i tidigare inlägg så kan vi mötas upp vid Vasaplatsens kiosk kl 16.00 och sedan promenera till ett mysigt café,intaga gott fika och prata MASSA bröllop!

• Bröllopstokiig

Kommer någon att hålla koll på hur många vi blir? Jag har inte varit med förut, så jag vet inte hur ni brukar göra, men det kan ju vara bra att veta när vi är fulltaliga och kan gå iväg från kiosken...?

• Bröllopstokiig

På första träffen hade en tjej skrivit upp alla som var intresserade och typ "prickade av " vilka som var där,
    men på andra träffen gjorde vi inte så, utan vi väntade på mötesplatsen som var förbestämd i 15-20 minuter innan vi gav oss av,
    det senare alternativet känns mkt. lättare,dels är jag oorganiserad och dels kanman ju faktiskt (tyvärr ) få förhinder i sista minuten!
    men med det vill jag hälsa alla blivande som nyblivna fruar välkommna,med förhoppning att alla inte dyker upp 20 min efter utsatt tid!

• Bröllopstokiig

Varför inte höra med kiosk-innehavaren om det är ok att tejpa upp en lapp med info om vart vi går?? För de som kommer sent menar jag. Jag tar med mig tejp och lapp&penna utifall...
    Vet någon om det kommit ut en ny tidning förutom BröllopsMagasinet??

• Bröllopstokiig

Har en tråkig nyhet... Kan tyvärr ej vara med på brudträffen även om det var jag som började planera den, sorry!
    Vi ska på släktträff på min pappas sida och dom har jag inte träffa på 11 år!
    hoppas ni har det trevligt iallafall!
    Kram Anna J

• Bröllopstokiig

*hänger med axlarna* Suck!!
    Ja,ja, vi ses väl en annan gång.
    Ha det så kul!!

Svar på tråden Datumförslag på ny" brud&fru-träff"?