• Bröllopstokiig

Datumförslag på ny" brud&fru-träff"?

Hej allihopa!

Hoppas ni som var med den 2/8 hade det riktigt trevligt,kunde tyvärr inte vara med pga att min svåger fyllde år.

Därför skulle det vara kul att samla Gbg-brudar någon gång i höst för en ny träff!

Ankan föreslog i en annan tråd om ett lämpligt datum lördagen den 5/10,vilket för mig låter bra.

Är inte så duktig på att "dra igång "
    ,så jag är jättetacksam för förslag på tid plats och även andra datum,men på något mysigt kafé eller pub/restaurang vore mysigt på höstkanten!

vore jättekul att träffa "gamla" som nya BT-kompisar!

• Svar på tråden Datumförslag på ny" brud&fru-träff"?
  • Bröllopstokiig

Hej allihopa!
    Har oxå varit borta härifrån några dagar,och ser att tråden vuxit sig ännu större!härligt med så stor uppslutning!

Jag tror att det kanske bäst att gå på Kias förslag att välja något fik som inte är så poppis,men ändå mysigt,så att ALLA får plats.
    Ha det!
    Kram Anna

• Bröllopstokiig

Hej
    Jag skall gifta mig nästa år, får vem som helst vara med på BT träffar och vart brukar ni vara?? Vad gör ni?? Jag skulle gärna vilja med på era BT träffar om det går bra. Kram Monica

• Bröllopstokiig

Monica! Självklart får du vara med! Själv skall jag (om gudarna vill) gifta mig sommaren 2005.
    Jag har varit med på träff på Eva's Paleys och i Slottskogen, båda lika förträffligt mysiga och roliga. En av träffarna (den i augusti) var i Vasaparken/ett fik i närheten. Också den mysig och kul, enligt dem som var med. Kom du också till denna träffen!

• Bröllopstokiig

Verkar som om vi är jääättemånga nu, vad spännande!!!

En liten försynt fråga, är det är någon som är "ansvarig" för denna händelse? Dvs kommer någon att styra upp det och säga bestämt att den här tiden och platsen blir det? Känns som lite löst just nu...

• Bröllopstokiig

Hej!
    Även jag är en blivande brud (sept 03) och skulle också vilja vara med på nästa BT träff. När blir det och vart? Äntligen några i samma roliga situation.

• Bröllopstokiig

En liten fråga kanske "off topic" men ändå... Anna IV(Anna J) är det du och din man som är med i annonsen för Hällås i nya Bröllopsmagasinet som kom ut nyligen?? Mystiskt likt dig måste jag säga!!

September 03: vi har bestämt dag 5/10 men inte tid och plats. Har du något förslag på plats? Vi måste få rum med minst 10-12 rumpor ...

Förslag på tid: 16:00, innan folket "vaknar" och uppfattar att det är lördag! Plats : ingen aaaaaaning...

• Bröllopstokiig

Hej Ankan!
    Svar på din fråga:jag tror inte det är jag (fast jag inte sett den bilden!)
    vi fotograferades på atelje Karlheden i Uddevalla,det är isåfall om Hällås och Karlheden har någon form av samarbete,oj,nu blev jag nyfiken ,får nog smita iväg till affären och inhandla denna tidning,fniss!
    Jag tycker ochså kl 16.00 låter bra,det är inte försent på kvällen,plats är desto svårare,
    man skulle ju kunna samlas vid Vasaplatsens kiosk och sedan promenera i samlad tropp till närmsta mysiga fik,förslagsvis Café Garbo eller något annat fik i Vasastan,(det finns ju några att välja på!)ett förslag bara!

Till alla som undrar om vem som helst får vara med så säger bara;känn er varmt välkommna ,enda "kravet" är att ni ska älska att "tjöta"om allt som har med bröllop att göra!
    Kram till alla från Anna J

• Bröllopstokiig

Ska också gifta mig i juli nästa år och skulle gärna vilja komma på "brudträffen" den 5/10, men just den helgen ska vi åka till Stockholm! Får komma med en annan gång istället. Hoppas få ta del av allt som händer där ändå!
    Kram Karin!

• Bröllopstokiig

Äääär det inte väldigt långt till 5/10???

• Bröllopstokiig

Hej Ellte,

En helt annan fråga....var du i Mölndlas bro idag??? Jag såg dig bakifrån och var lite osäker.

Har du berättat om din dag på BT än??

Kram Kia

Svar på tråden Datumförslag på ny" brud&fru-träff"?